avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Activitate Un_curios

Activitate Un_curios

Buna ziua,

Pe 12.07.2016 pe site-ul unei firme a fost introdusa o suma gresita la achizitionarea unui telefon (diferenta de un 0). In acel moment ma aflam pe site-ul respectiv si am dat comanda (cum ar fi dat oricine).

Asa cum ma asteptam la doua zile primesc un mail de genul:

"Stimate client,

Comanda dumneavoastra cu numarul ------ nu a fost acceptata.

In seara zilei de 12.07.2016, in intervalul orar 18.00 – 23.30, sistemul informatic al magazinului nostru online -------- a suferit o disfunctie majora, preturile unora dintre produse fiind afisate cu valori evident eronate.

Procesul de comanda a fost suspendat si erorile privitoare la preturi au fost remediate. In acest moment site-ul magazinului nostru online este din nou functional.

Comenzile dumneavoastra viitoare vor putea fi acceptate la preturile corecte, urmand ca si pana acum procedura de verificare a conformitatii comenzii si a disponibilitatii in stoc.

Ne pare rau pentru inconvenientul creat si, pentru a va multumi pentru intelegere si sprijin, va oferim un voucher in valoare de 10 euro cu TVA inclus, care va putea fi utilizat la achizitii viitoare pe site-ul ----------- .

Conditiile de acordare si utilizare ale voucher-ului va vor fi comunicate printr-un e-mail separat.

Va multumim pentru intelegere si pentru ca ne sunteti alaturi!

Echipa ----------"


Sunt curios sa aflu ce drepturi am eu, au voie sa faca asa ceva?