Multumesc ptr raspunsul rapid si clar in legatura cu declaratia 100 .
Totusi , tot nu stiu cum sa scap de amenda ..din cauza ca nu am stiut ca imi trebuie Registru Unic de Control chiar daca nu am nicio activitate..
Ce este de facut ?
Si in situatia mea ce documente mai trebuiesc depuse periodic pentru a ma asigura ca nu mai primesc nicio amenda si am totul sub control pana cand imi voi permite sa am activitate cu acest srl-d pe care l-am infiintat.. ?
Daca imi suspend activitatea o perioada tot trebuie sa depun diverse declaratii si acte?
Ma simt complet neputincioasa.. :((
Multumesc !
Buna ziua,
In primul rand va multumesc pentru timpul acordat intrebarii mele.
Pe 24 august 2016 am infiintat o firma cu cod CAEN 9511 - mai precis reincarcari cartuse, la sfatul unor doamne consultante , care au insistat sa grabesc lucrurile pentru a ma putea inscrie la concursul pentru obtinerea unor fonduri europene neraambursabile.
Zis si facut, am mers peste tot pana la momentul in care am ajuns la banca care mi-a fost propusa de catre dansele si acolo mi s-a cerut 4-6 giranti(nu am de unde atatea persoane), doamnelor consultante trebuia sa le platesc 950 euro pentru a ma ajuta cu infiintarea dosarului ce trebuia depus la Fonduri si etc.
Am renuntat deocamdata la aceasta "sansa" deoarece nu dispuneam pe loc de cei 950 euro dar inca sper ca poate reusesc incetul cu incetul sa imi procur materialele principale si sa incep o mica afacere, in functie de cat imi permit lunar sa imi rup din salariu ptr a mai achizitiona diverse lucruri ..eu sper ca vara lui 2017 sa fie cu noroc pentru mine.. :(
Tocmai de aceea nu vreau sa inchid/ sa radiez firma dar nici nu imi doresc sa primesc amenzi peste amenzi doar pentru ca sunt noua in bransa microintreprinderilor si nu am sprijinul niciunui contabil/avocat, ca sa pot tine in frau toate aceste lucruri.
Mentionez ca firma mea nu a avut activitate de niciun fel, facturi decontate in numele firmei, contracte pentru angajati, punct de lucru, s.a.m.d
Practic, eu nu detin decat actele infiintarii.
Am mers sa depun declaratia 100, si aceea gresita, pentru ca a fost prima data cand am completat asa ceva, am revenit cu cea corecta intr-un final ( indrumata tot de doamna de la ghiseu ) si am constat la finalul discutiei ca practic eu si in acest stadiu am foarte multe lucruri de facut.
Intrebarea mea este :
- ce acte trebuie sa depun si unde anume, ce declaratii , de ce registre am nevoie , s.a.m.d in conditiile in care firma mea este noua si nu va avea cel putin pana in vara 2017 niciun fel de activitate ?
Vreau sa am toate aceste lucruri in ordine pentru ca nu imi permit sa platesc amenzi daca eu nu obtin niciun profit deocamdata ( mai ales ca doamna de la ghiseu mi-a spus de un anume " registru unic de control " ( sper sa nu ma insel, ca dansa era grabita si nu a stat dupa mine ) pe care trebuia sa il am in maxim 30 de zile de cand am avut actele ptr firma dar eu NU AM AVUT DE UNDE SA STIU ) #-o si ca deja ma paste o amenda de 500 de lei..
Pe langa acesta rugaminte vreau sa stiu si ce semnifica numarul 59299/2016 notat de doamna de la ghiseu pe declaratia 100 ? ( dansa mi-a spus sa ii comunic contabilului dar eu nu am niciun contabil din moment ce firma mea nu activeaza deloc )
Si daca am depus declaratia la ghiseu si pe CD si in format A4 unde pot verifica daca acesta a fost inregistrata sau trebuie sa repet operatiunea?..
Chiar am nevoie de ajutorul dvs, nu am la cine sa apelez din pacate..
Va multumesc
Cu stima