Pe primul document de intrare sunt descrise sunetele pe care le scotea masina dimineata. La iesire mi se recomanda sa fac cateva investigatii suplimentare, dar mi se ascunde faptul ca masina s-a stricat in timpul recalibrarii electronice (ma pun sa semnez ca primarul). La a doua intrare ei trec doar "Masina nu porneste" desi cu cateva ore inainte cand inca mai pornea motorul i-am sunat si le-am precizat ca motorul merge foarte rau si se balbaie.
Nu m-a ajutat cu nimic OPC-ul pentru ca acum masina porneste nemaicontand ca acum motorul merge neregulat, ca scoate fum si ca in urmatoarea zi nu va mai porni. Sa nu mai spun ca inspectorul era prieten bun cu ei.
Ma confrunt cu o problema destul de complexa si as avea nevoie de un sfat pentru a sti daca se mai poate face ceva in acest caz.
De vreo 5 luni masina proprietate personala scoatea anumite sunete metalice dimineata la rece (timp de 5-10 min), iar la recomandarea verbala a mai multor mecanici acum o luna si jumatate am inlocuit injectoarele cu un set nou. Dupa inlocuirea acestora, sunetul s-a mai ameliorat dar nu a disparut in totalitate, fapt ce m-a impins sa ma duc la dealer pentru a a avea o certitudine in ceea ce priveste reparatia. M-am prezentat la dumnealor, le-am povestit problemele masinii, precizandu-le ca au fost inlocuite injectoarele, iar acestia au procedat in a recalibra electronic injectoarele. Dupa finalizare, Consilierul Service m-a rugat sa semnez pentru a face plata si pentru a intra din nou in posesia masinii, printre altele, informandu-ma ca acel zgomot nu a disparut si ca ar trebui sa mai revin la ei pentru alte cateva investigatii. Dupa ce am ridicat masina, am constat cu parere de rau ca problema se agravase adica acum masina scotea fum, consuma mult, trancanea ca un tractor si tremura la plecarea de pe loc. Am incercat sa ma intorc la service pt ai intreba ce s-a intamplat, dar din pacate se terminase programul iar consilierul si mecanicii plecasera. Am sunat a doua zi dimineata si le-am povestit problemele, urmand ca dupa amiaza sa duc din nou masina acolo. Dupa amiaza, masina a refuzat sa mai porneasca asa i-am sunat si le-am spus ca acum nu mai porneste si i-am rugat sa vina sa o ia cu platforma. Dupa cateva zile, am fost chemat pentru a vb personal cu "seful" de service. Mi s-a explicat ca au fost facute investigatii si mi s-a recomandat in scris inlocuirea injectoarelor. Motivul invocat fiind calitatea indoielnica a acestora (desi vorbim de acelasi producator cu cel OEM). Mi s-a oferit varianta de a aduce un set SH dar cu sigla VW asa ca am convenit sa schimbe ce este de schimbat ca sa nu ma trezesc iarasi cu motorul praf. Dupa inlocuire masina a pornit, asa ca de data asta am mers in teste cu ea si am constatat ca are un consum exagerat si ca in anumite regimuri inca mai scoate acele sunete. Am intrebat mecanii daca ii pot face ceva, pentru ca nu mi se pare in regula cum merge. Acestia au dat din umeri si mi-au spus ca daca o sa cumpar de la ei un set nou (la un pret de 3000 eur) ma asigura ca atunci nu o sa mai faca asa si ca printre altele, imi recomanda sa mai merg asa cu ea asa fiindca ele s-ar calibra in timp. Crezand aceasta minciuna ca am preluat masina. Reparatia nu a tinut mai mult de 2 zile, iar acum motorul se opreste in mers, scoate mult fum, etc. Vazand ca nu vor sa isi asume vina am apelat la OPC, dar care din pacate le-a dat dreptate lor pentru ca pe cea de a doua factura la descriere este trecut "Nu porneste motorul" iar acum desi masina nu poate fi folosita motorul porneste #-o, mai adaugand ca trebuia eu sa le zic ce investigatii sa mai faca (se referea la faptul ca pe prima factura exista o recomandare de a face nu stiu ce investigatii, pe care eu am crezut ca le-au facut din moment ce i-am rugat sa repare masina pentru a nu ramane in drum).
Mai este posibil sa imi recuperez cheltuielile inutile (2000eur)?