avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1076 soluții astăzi
Forum Activitate gabrielgaby

Activitate gabrielgaby

Răspuns la discuția Calificare
Multumesc de răspuns . As mai avea o intrebare . Anul acesta termin facultatea de contabilitate si informatica de gestiune si mi-am dat seama ca nu imi place acest domeniu economic . În momentul de față lucrez ca programator/operator cnc si imi place domeniul si as vrea sa avansez in el . Dacă aș face masterul pe profilul Inginerie mecanică de precizie o sa ma ajute la locul de munca sa avansez sau ce sfat imi dati sa urmez pe viitor..
Multumesc anticipat.
Discuție Calificare
Buna ziua.
As dori sa stiu daca dupa terminarea unuimaster in domeniul ingineriei primesc titlul de inginer sau pot profesa in domeniul . Mentionez ca eu am terminat o facultate de știri economice . Multumesc anticipat
Răspuns la discuția Contract cu clauza
Am fost sa imi bag demisia azi , am fost de acord cu plata sumei din contract doar daca primesc calificarea de la curs respectiv . Nu imi poate da calificare doarece curs dureaza 5 zile.
Art. 195. [obligaţiile beneficiarilor formării profesionale]
(1) Salariaţii care au beneficiat de un curs sau un stagiu de formare profesională mai mare de 60 de zile în condiţiile art. 194 alin. (2) lit. B) şi alin. (3) nu pot avea iniţiativa încetării contractului individual de muncă o perioadă de cel puţin 3 ani de la data absolvirii cursurilor sau stagiului de formare profesională.
(2) Durata obligaţiei salariatului de a presta muncă în favoarea angajatorului care a suportat cheltuielile ocazionate de formarea profesională, precum şi orice alte aspecte în legătură cu obligaţiile salariatului, ulterioare formării profesionale, se stabilesc prin act adiţional la contractul individual de muncă.