avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 456 soluții astăzi
Forum Activitate Cosana

Activitate Cosana

Buna seara. Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Pentru a putea beneficia de indemnizatia de crestere a copilului, stiu ca trebuie ca in ultimii doi ani anteriori nasterii copilului sa fi lucrat macar 12 luni cu salariu impozabil. Este obligatoriu ca cele 12 luni sa fie consecutive sau nu are importanta?
Va multumesc
Am fost trimisa in judecata conform Ordonantei 2.
As avea nevoie sa ma ajutati cu un sfat: credeti ca ar fi mai bine sa ma duc la organul fiscal unde trebuie sa imi achit datoria, pana la data prezentarii in instanta si sa vad daca mi se permite plata datoriei esalonata?
Din cate stiu eu, daca instanta nu aproba incetarea urmarii penale, voi fi obligata sa platesc suma pe care o datorez in termen de 30 zile.
Tin sa precizez ca sunt studenta si inca sunt intretinuta financiar de parinti (in conditiile in care tata este pensionar cu o pensie f mica).
Daca nu platesc banii in 30 de zile, ce pot pati? Munca in folosul comunitatii? Munca in folosul comunitatii ramane la cazier?
Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in legatura cu urmatoarea chestiune:
Acum cativa, am primit cateva amenzi pentru circularea cu transportul in comun fara bilet, precum si alte doua amenzi (pe care le consider absolut ridicole) pentru faptul ca nu am trecut pe la trecerea de pietoni.
Anul trecut am primit o somatie sa platesc totalul de 749 lei, mi s'a pus poprire pe bursa, dar apoi au deblocat'o, iar astazi mi'a venit o citatie de la judecatoria Galati, in care se precizeaza sa ma prezint in instanta pe data de 15 februarie pentru "confirmare renuntare urmarire penala".
Ce se intampla daca nu ma prezint? Si daca ma prezint, ce ar putea sa mi se zica acolo?
Va rog sa imi raspundeti, sunt studenta si nu am mai fost niciodata intr'o astfel de situatie.