avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 826 soluții astăzi
Forum Activitate zsoltmolnar

Activitate zsoltmolnar

zsoltmolnar a scris:

Buna ziua,

Deschid si eu un topic, sper sa ma lamureasca cineva.
Am achizitionat un autoturism marca VW Golf 6 din germania in august 2016, direct de la proprietar(1 singur proprietar). La masina respectiva s-a schimat kit distributie in data de 15.05.2015 la reprezentanta VW din germania. Detin factura de la porprietarul anterior. In decemrie 2016 s-a defectat distributia, am dus masina pe platforma la service-ul Robot din Baia Mare pentru verificari, stiind faptul ca s-a schimbat distributia in germania si fiind in garantie 2 ani(mi-au confirmat cei de la service din Germania). Dupa constatare in service, rezultatul diagnozei era: lant intins, distributie sarita. Cei de la service imi spuneau ca trebuia sa desfaca distributia si sa verifice piesele, sa vada daca face obiectul garantiei. Mi-au confirmat ca intr-adevar lant-ul este intins. Avand in vedere ca era schimbat in Germania, are garantie 2 ani, deci ar trebui sa se schimbe in garantie. Dupa constatare si nenumerate discutii cu service, si cei de la Porsche Romania, mi s-a spus ca nu intra in garantie pentru faptul ca factura de service ce s-a facut in Germania nu este pe numele meu, desi cei din service Germania mi-au confirmat ca la orice service din retea VW in UE, trebuie sa o repare in garantie. Deci sa inteleg ca demontarea distributie si constatarea s-a facut fara nici o logica, avand in vedere ca ulterior s-au legat de acte, ceease se putea verifica si inainte de demontare.
Intrebarea mea este: Prin ce fapt refuza ei garantia, avand in vedere ca este o garantie internationala, pentru piese schimbate de service-ul VW?
Si acum ma pun si la plata pt manopera pentru desfacerea distributie, avand in vedere ca eu nu am semnat si nu am aprobat asa ceva in scris, am semnat doar pentru predarea masinii in service, in decembrie.
Ce demersuri asi putea face, avand in vedere ca nu mi-au dat un raspuns/document oficial pentru refuz garantie pana in ziua de azi.
Prin telefon mi-au spus cei de la Porsche Romania, ca nu are garantie comerciala, nu e factura pe numele meu, si astfel nu se face in garantie.
Pe contract de vanzare cumparare este trecut de catre vanzator, faptul ca distributia a fost schimbata in 2015.
Astept un sfat de la cineva.
Pentru alte infirmatii va stau la dispozitie.

Multumesc anticipat.


Specific faptul ca, pe factura respectiva clientul a platit doar manopera, costul pieselor fiind suportate de catre VW. Cei de la Posche Romania mi-au spus faptul ca, daca clientul nu a platit nimic atunci pentru piese, nu are cum sa solicite acum garantie pentru ele. Exista asa ceva? Cum sa nu am garantie la piese puse de catre ei? Au dreptul sa refuze reparatia din cauza aceasta?
Buna ziua,

Deschid si eu un topic, sper sa ma lamureasca cineva.
Am achizitionat un autoturism marca VW Golf 6 din germania in august 2016, direct de la proprietar(1 singur proprietar). La masina respectiva s-a schimat kit distributie in data de 15.05.2015 la reprezentanta VW din germania. Detin factura de la porprietarul anterior. In decemrie 2016 s-a defectat distributia, am dus masina pe platforma la service-ul Robot din Baia Mare pentru verificari, stiind faptul ca s-a schimbat distributia in germania si fiind in garantie 2 ani(mi-au confirmat cei de la service din Germania). Dupa constatare in service, rezultatul diagnozei era: lant intins, distributie sarita. Cei de la service imi spuneau ca trebuia sa desfaca distributia si sa verifice piesele, sa vada daca face obiectul garantiei. Mi-au confirmat ca intr-adevar lant-ul este intins. Avand in vedere ca era schimbat in Germania, are garantie 2 ani, deci ar trebui sa se schimbe in garantie. Dupa constatare si nenumerate discutii cu service, si cei de la Porsche Romania, mi s-a spus ca nu intra in garantie pentru faptul ca factura de service ce s-a facut in Germania nu este pe numele meu, desi cei din service Germania mi-au confirmat ca la orice service din retea VW in UE, trebuie sa o repare in garantie. Deci sa inteleg ca demontarea distributie si constatarea s-a facut fara nici o logica, avand in vedere ca ulterior s-au legat de acte, ceease se putea verifica si inainte de demontare.
Intrebarea mea este: Prin ce fapt refuza ei garantia, avand in vedere ca este o garantie internationala, pentru piese schimbate de service-ul VW?
Si acum ma pun si la plata pt manopera pentru desfacerea distributie, avand in vedere ca eu nu am semnat si nu am aprobat asa ceva in scris, am semnat doar pentru predarea masinii in service, in decembrie.
Ce demersuri asi putea face, avand in vedere ca nu mi-au dat un raspuns/document oficial pentru refuz garantie pana in ziua de azi.
Prin telefon mi-au spus cei de la Porsche Romania, ca nu are garantie comerciala, nu e factura pe numele meu, si astfel nu se face in garantie.
Pe contract de vanzare cumparare este trecut de catre vanzator, faptul ca distributia a fost schimbata in 2015.
Astept un sfat de la cineva.
Pentru alte infirmatii va stau la dispozitie.

Multumesc anticipat.