Tocmai de asta sunt in ceata. Cursurile au fost frecventate, neintrerupt, dar pentru ca am picat examenele nu am obtinut creditele pentru promovarea in anul 3, deci merg, in continuare la facultate, la cele cateva materii din anul 2 la care trebuie dat din nou examen. Adeverinta primita de la facultate atesta faptul ca scoala nu a fost intrerupte. Daca mi se citeaza, din nou, acelasi fragment de lege pe care l-am mentionat si eu, si domnul care mi-a trimis mailul si pe care l-am citit in repetate randuri si anul trecut, cat timp eram insarcinata, nu ma ajuta cu nimic. Conform citatului sunt indreptatita sa beneficiez de indemnizatia pentru cresterea copilului.
Mentionez ca sunt studenta de 30 de ani, si chiar daca am mai lucrat in timpul facultatii, orarul nu imi prea permitea sa si am un job stabil pe perioada lunga