avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1208 soluții astăzi
Forum Activitate dakuw

Activitate dakuw

Răspuns la discuția Sfaturi legate de Codul Muncii
Unii colegi de la birou mentioneaza plata unor salarii compensatorii, in anumite conditii. Se vorbeste si de executarea unui preaviz de minim 20 de zile cat si de compensarea zilelor de concediu neefectuate. Imi cer scuze, sunt pe dinafara legat de aceste lucruri, motiv pentru care va si cer ajutorul. :)
Buna ziua,

Sunt un programator, lucrez in cadrul unei companii mari romanesti, cu aproximativ 1500 de angajati si zeci de proiecte/contracte, specializata in principal pe outsourcing. Am 32 de ani, lucrez alaturi de aceasta companie de 9 ani, timp in care am avut rezultate bune si foarte bune. Practic e compania cu care mi-am format cariera de programator, m-am angajat ca junior programmer si acum sunt senior.

Problema este ca in momentul de fata, in proiectul in care sunt e o situatie delicata. Compania pentru care lucram in proiectul meu este in faliment, proiectul se pare ca dispare, se fac restructurari, se incearca plasarea oamenilor pe alte proiecte in speranta ca se vor adapta si vor face fata pe ceva nou, incercand se se evite concedierea lor.

In acest context s-au facut foarte multe presiuni asupra mea stil "ori mergi aici, ori te dam afara". Am incercat doua astfel de proiecte in ultima luna dar nu mi s-au potrivit. In momentul de fata sunt extrem de stresat si obosit, la limita rabdarii, si sunt hotarat sa incetez contractul cu aceasta companie. Proiectele care mi s-au propus au fost nepotrivite pentru nivelul meu de pregatire si au presupus efort dincolo de limitele pe care sunt dispus sa le accept, precum stat 12 ore la serviciu in conditiile in care sunt platit pentru 8, readaptare de la o tehnologie/limbaj de programare la alta (ceea ce este destul de dificil), timp minim de reacomotare de genul "in 2 zile trebuie sa te adaptezi si sa lucrezi precum un senior pe noua tehnologie".