avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Activitate tdzfabio

Activitate tdzfabio

Buna seara. Conform titlului m-am inscris la un concurs de angajare pentru un post vacant, am depus documentele, m-am prezentat la concurs si am sustinut probele impreuna cu alti 14 candidati. Comisia a stabilit ca toate conditiile au fost intrunite si ca rezultatele vor fi comunicate dupa 3 zile lucratoare. Dupa 2 saptamani de asteptare in care nu am primit niciun raspuns, am pus mana pe telefon si am sunat. La nici jumatate de ora ma suna o doamna de la resurse umane sa ma anunte ca s-a anulat concursul din motive organizatorice si daca pot sa ii confirm pe e-mail ca sunt de acord cu decizia si ca la urmatorul concurs ma contacteaza ei (voi ramane in baza de date). Fiind nemultumit de raspunsul doamnei m-am prezentat ulterior la sediul companiei cu o cerere prin care am solicitat motivul anularii concursului, nota obtinuta la concurs si temeiul legal privind anularea. Ulterior am primit urmatorul raspuns: 1. concurs anulat din motive organizatorice; 2. nota finala 8.25; 3. temeiul legal o procedura de lucru de pe site-ul lor.
Studiind acel document ajung la paragraful privind Suspendarea, amanarea si reluarea concursului. Intrebarea mea este: In baza acestui articol se poate anula concursul sau nu? Timpul pierdut pe drumuri pentru inscriere, examen, invoiri de la munca, posibili angajatori refuzati in timpul asteptarii raspunsului, bataia de joc prin neanuntare daca nu ii contactam eu, stresul psihic indus de asteptarea rezultatelor cine le plateste!?
1.In cazul in care, de la data demararii concursului si pana la afisarea rezultatelor finale ale acestuia, Directorul General, Presedintele comisiei de selectie si examinare este sesizat cu privire la nerespectarea prevederilor prezentei proceduri, se va proceda la verificarea celor sesizate cu celeritate.
2. In cazul in care se constata ca nu au fost respectate prevederile prezentei proceduri sau cand aspectele sesizate nu pot fi cercetate cu incadrarea in termenele procedurale prevazute de prezenta procedura, desfasurarea concursului va fi suspendata;
3. Sesizarea poate fi facuta, cu furnizarea dovezilor relevante, de catre membrii comisiei de selectie si examinare / solutionare a contestatiilor, de catre oricare dintre candidati, sau de catre sindicate; in absenta dovezilor, sesizarea este nula;
4. Suspendare/amanarea si reluarea concursului se face de catre Directorul General prin document scris, pe baza verificarii prealabile efectuata de catre o comisie numita de catre acesta.
5. In situatia in care, in urma verificarii, se constata ca sunt respectate prevederile legale privind organizarea si desfasurarea concursului, acesta se desfasoara in continuare.
6. In cazul in care, din motive obiective, nu se pot respecta data si ora desfasurarii concursului:
(a) concursul se amana pentru o perioada de maxim 15 zile lucratoare;
(b) se reia procedura de organizare si desfasurare a acestuia daca amanarea nu poate fi dispusa conform lit. a) ;
7. In situatia constatarii necesitatii suspendarii/amanarii/anularii concursului, SRU are obligatia de a instiinta candidatii inscrisi la concurs.
8. Candidaturile inregistrate la concursul a carui procedura a fost suspendata, amanata sau anulata se considera valide daca persoanele care au depus dosarele de concurs nu isi exprima in scris intentia de a nu continua participarea la concurs, sau de a nu participa din nou la concurs, la noile date comunicate in scris.
9. In situatia in care, la reluarea procedurii de concurs, in dosare exista documente a caror valabilitate a incetat, candidatii vor fi notificati si au posibilitatea de a le inlocui pana la data comunicata de catre SRU.


Documentul se gaseste la o simpla cautare pe google ab-sru pl-01. Multumesc!