avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1054 soluții astăzi
Forum Activitate Neuronus

Activitate Neuronus

Buna ziua
Am primit si eu ieri un colet (bicicleta) si am ramas socat de modul cum a fost transportata ,era singurul colet ramas in masina aruncat pe podea , la orice viraj al masini s-a deplasat de la un capat la celalalt al masini si au fost deteriorate cateva componente ale acesteia ,explicatia curierului : nu a fost ambalata corespunzator sa o trimit retur ,nu am stiut ca trebuie facut un proces verbal de constatare si am acceptat crezand ca se va rezolva pe cale amiabila ,nu este prima data cand comand o bicicleta prin fan courier dar am vazut si eu erau legate protejate cumva ,nu am aceptat returul pentru ca este clar pentru mine transportul devina se vedea ambalajul rupt in zonele afectate si faptul ca era pe podea era nevoie doar de cateva gropi si viraje sa sufere defecte ,am discutat si cu cei de la fan courier Stimate client,

Ca urmare a sesizarii dumneavoastra am efectuat o analiza interna in urma careia a rezultat ca expeditia cu AWB in momentul livrarii nu au existat reclamatii cu privire la deteriorarea ambalajului sau a produsului.
Orice reclamatie de acest aspect, se efectueaza in momentul livrarii cu mentiune pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare intocmit in prezenta agentului Fan Courier.
Precizam ca expeditia a fost livrata intact catre clientul destinatar iar reclamatiile ulterior livrarii sunt considerate nule.

Avand in vedere cele iterate va informam ca FAN Courier nu isi asuma responsabilitatea pentru situatia expusa.
Va multumim pentru intelegere.

Am si martor si poze ,am trimis chiar si mail imediat dar gresit pentru ca nimeni nu raspunde la telefon si a trebuit sa trimit din nou astazi ,ma asteptam sa isi ceara scuze ceva ,soferul a spus ca seful i-a interzis sa faca proces verbal daca eu l-am aceptat asa , nu a fost cumparata din magazin este ca si noua bicicleta de la o cunoastinta, modul de transport vazut m-a dezamagit multumesc