avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Activitate vladone97

Activitate vladone97

adriandimitriu a scris:

verificati alternativele de mai jos. una sigur va va ajuta:
[ link extern ] /
[ link extern ] /

Va multumesc pentru ajutor.

M-am adresat deja Centrului European al Consumatorilor, dar acesta nu are autoritatea de a impune o solutie in cazul unui litigiu, de aceea am cerut sfaturi aici pe forum. Ma voi adresa SOLVIT in legatura cu aceasta problema si voi reveni daca este cazul.
adriandimitriu a scris:

Din Bulgaria. Și dvs puteți cumpăra un site .bg. E o marfă

Problema mea este ca toate probele pe care le am referitoare la aceasta situatie (facutra, certificatul de garantie si schimbul de e-mailuri cu firma) sunt in romana, iar Comisia pentru Protectia Consumatorilor (autoritatea din Bulgaria) accepta reclamatii prin formularul online doar de la cetatenii stabiliti in Bulgaria. La introducerea adresei de domiciliu trebuie sa selectez dintr-o lista, iar in lista sunt doar orasele din Bulgaria. Singura varianta pe care o accepta, pe langa completarea formularului online, este depunerea reclamatiei in persoana la sediul autoritatii.
Am un litigiu cu o firma din Bulgaria de la care am cumparat online un produs defect. Discutiile cu cei de la firma nu au dus nicaieri, acestia ori nu inteleg legislatia, ori se prefac ca nu o inteleg ca sa evite sa rezolve problema.

Eu locuiesc in Romania. Firma de la care am cumparat este inregistrata doar in Bulgaria, nu si in Romania, produsul mi-a fost livrat direct de la depozitul din Bulgaria, dar site-ul firmei, de pe care am cumparat produsul defect, este inregistrat pe domeniul de internet al Romaniei (.ro). Ar trebui sa ma adresez autoritatilor din Romania sau din Bulgaria?