Buna ziua. Sunt o persoana onesta si responsabila. Am un contract de furnizare energie cu firma ENEL (singura cred), mi-am deschis cont, transmit indexul cu regularitate platesc facturile la timp... cum e si normal...
La inceputul lunii aprilie am observat ca afisajul contoarului nu indica indexul in aceeasi zi am anuntat furnizorul de energie. Au venit, au sesizat ca este sigilat, nu se afla in interiorul proprietatii (locuiesc la casa) si l-au inlocuit. Am primit o invitatie de a fii prezenti la verificarea lui intr-o vineri pana la ora 12. Nu ne-am putut invoii, lucram inclusiv sambata si duminica . Dupa aproape o luna de zile am primit Avizul de conformitate si o evaluare cum ca afisajul contoarului indida "ne conform" si evaluarea unei pagubi de aproapa 30000 lei pe care enel sustine ca am sustraso. Cum, prin ce mijloace, sau alte explicatii nu sunt. Mentionez ca aceasta suma este calculata pentru o perioada de 36 de luni, perioada in care fireste am achitat la timp si conform facturilor sumele calculate de enel pentru consumul aferent indexului. Care este primul pas, cum imi pot demonstra nevinovatia? Sau exista posibilitatea unei contra expertize sau a verificarii instalatiei. Este imposibil sa fi putut consuma atat de mult. Posibil neprezentarea mea la efectuarea expertizei sa fi condus spre aceasta eroare? Suntem doi adulti si trei copii. Ziua suntem plecati de acasa. In casa am instalat becuri economice.... nu inteleg cum au ajuns la astfel de suma.
Va rog mult sa ma ajutati, nu am posibilitatea de a plati o suma atat . de mare si nici nu aveam cum sa o consum, cred.