avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters432479

Activitate ContSters432479

Am facut denunt,mi-am recunoscut fapta,m-am inscris in programul antidrog care dureaza 4 luni si voi aduce recomandari si diplome,chiar intentionez sa ma schimb,numai ca in momentul de fata sunt foarte speriat si daca asi intra la inchisoare toata "imaginea" mea ar fi ruinata in ceea ce inseamna o schimbare,nu va mai fii la fel dupa ce voi iesii.

am si un loc de munca si sunt student in anul 2,mai degraba 3 pentru ca cu toate aceste probleme am reusit surprinzator sa trec cu bine peste sesiune

dupa experienta dumneavoastra domnule Lascoschi,considerati ca am sanse cu toate ca nu am un aparator angajat? chiar mi-as dorii sa-mi angajez unul,dar abea ma descurc cu bani pe care ii dau pe facultate si cheltuielile juridiciare pentru care strang

[ mesaje conexate ]
Trafic si consum de droguri,trafic nu facusem niciodata pana acum,am facut acest lucru doar pentru a-mi procura propia consumatie,pe care am predato benevol oragnelor de politie,am acceptat programul de la antidrog si am si cooperat cu organele de politie,josnic,stiu,dar nu stiu unde pot cere o parere

pai cei din cazul meu sunt 2 traficanti cu experienta si un trecut in acest domeniu,eu nu am un trecut in asa ceva,este imposibil ca eu sa primesc suspendare iar ei pedeapsa cu executare? avand in vedere toate cele specificate

[ mesaje conexate ]
ce este aceea o incadrare juridica,nu am experienta in acest domeniu si este prima oara cand voi participa la un proces