avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 358 soluții astăzi
Forum Activitate el_dorado

Activitate el_dorado

In data de 6 septembrie trebuia sa zbor spre Roma cu WizzAir (cu intoarcere a doua zi inapoi in Bucuresti, cu RyanAir). Aveam locul 39F, si chiar inainte de imbarcare am fost informati ca a venit o aeronava mai mica, cu doar 30 randuri de scaune. Toti cei cu locuri 31-40(?) nu s-au putut imbarca, alternativa de zbor oferita fiind abia a doua zi (deci intalnirea mea de la Roma a picat).
Le-am scris pe mail pentru a-mi rambursa costul biletului (am platit si hotel si parcare la aeroport, degeaba).
q1 - exista sanse sa imi recuperez banii pe hotel si parcare?

Dupa 2-3 schimburi de mail-uri in care nu au mentionat nimic de compensatii, le-am spus eu ca ma incadrez la despagubiri, iar in acel moment mi-au cerut documentul primit la aeroport cu motivul refuzului imbarcarii. NU am primit nici un document, dar miercuri ajung din nou la aeroport, si cred ca as putea sa il cer.
In mod cert echipa WizzAir stie despre problema cu locurile/aeronava din acea zi.
q2 - este obligatoriu sa prezint acel document de la aeroport? nu mi-a oferit nimeni nici un document, era si dificil sa reusesti sa vorbesti cu cineva, avand in vedere ca erau 40-50 persoane nervoase care se certau cu reprezentanta WizzAir.

Multumesc.

PS: nu stiu daca am incadrat subiectul bine.