Desi nu am primit clarificari la intrebare revin cu informatii despre cum s-a rezolvat situatia. Dupa ce am cerut pe mail de la dealer sa am confirmarea specificatiilor si dupa insistente inplicand si superiori, in final am primit raspuns indicand ca intradevar este vorba despre o masina cu alte specificatii, nu cel ce am cerut. Au urmat negocieri in care erau inplicati martori din ambele parti si am ajuns la un compromis. Din acel moment totul a revenit la normal. Am primit masina cu tot ce am cerut in urma negocierilor in cea mai mare ordine. Morala este: ce este scris este ce conteaza, nu trebuie sa ne lasam fortati in nici un fel, calm si politete in orice situatie va duce la rezultatul optim pentru toate partile.
Sunt in procesul de achizitie a uni autoturism nou. Am ales masina si reprezentanta si am achitat avansul integral cerut de reprezentanta. Se apropie termanul de livrare si am primit VIN-ul vehiculului. Verificand numarul de identificare (VIN) pe pagina oficiala a producatoului, masina are alte specificatii decat cel cerut si specificat in contractul semnat in momentul plati avansului. Am cerut verbal in momentul plati avansului ca restul platii sa efectuez la momentul livrari dupa confiramrea ca este masina ceruta. Dealerul a fost de acord. Acum insa dealerul, intrebat pe mail (pe un ton amenintator) solicita sa platesc toata suma ca altfel nu va livra masina. In contractul semnat la plata avansului este o clauza vaga care spune ca trebuie platit masina in termen de 10 zile de la data avizarii scrise. Intrebarea este cum se poate proceda in acest caz? Ce se poate face daca masina livrata nu este cel cerut si s-a ajuns la plata in totalitate al pretului masini. Multumesc anticipat pentru raspuns.