avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 481 soluții astăzi
Forum Activitate Emil87

Activitate Emil87

Sănătate. Nu am știut unde sa postez și am postat aici. Datele problemei: am avut contract cu firma Telekom și în data de 14 iulie 2017 a expirat. Am fost sunat în luna august pentru prelungire și nu am acceptat oferta spunându-le sa rămână expirat. Nu am avut nici o factura restanta. Am încheiat un contract cu alta firma de tv și nu am mai folosit serviciile Telekom. Astăzi am primit mesaj cu factura de plata. Am sunat la ei și mi s-a spus ca trebuia sa fac cerere de reziliere. Am fost la un magazin Telekom și mi-a spus ca în termen de 30 de zile se va sista dar trebuie sa plătesc și luna asta și luna facturată deoarece chiar dacă contractul a expirat eu tot trebuie sa plătesc deoarece serviciile erau în funcțiune. Nelămurirea mea este: de ce ar trebui eu sa plătesc luna facturată deoarece operatorul lor știa ca nu mai beneficiez de servicii, am făcut și cerere pe site la ei sa fiu sunat și nimic, contractul era expirat, factura restanta nu era și de ce sa mai plătesc încă o luna atât timp cât eu am depus cererea azi, înseamnă ca de azi nu mai sunt client, nu peste o luna ca sa mai iei tu niște bani de pe mine. Ce pot face ?