avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi
Forum Activitate pav73

Activitate pav73

Răspuns la discuția probleme service
Va multumesc pentru informatie!
Stimă!
Buna ziua!
Anul trecut am achizitionat un autoturism BMW X5 nou de la Banat Car TM, caruia in data de 29.09.2017 i-a fiert motorul , eu fiind anuntat pe bord ca motorul s-a supraincalzit si trebuie sa opresc urgent, ceea ce eu am si facut, dupa care am anuntat asistenta rutiera care dupa 5 ore a ajuns si mi-a ridicat masina pe platforma .
Masina are 48000 km si este in garantie . Dupa 2 zile am fost contactat de reprezentantii service ca masina nu are nimic pentru ca eroarea a disparut si nu este nevoie sa schimbe nimic la masina .
Eu le-am sugerat de la inceput sa schimbe termostatul pentru ca simptomele erau de termostat blocat, dar ei m-au luat in ras si au spus ca ei asculta de calculator care stie mai bine .
Am solicit fisele de intrare in service pe care sa se vada eroarea de supraincalzire motor , dar mi-au fost puse niste fise incomplete care au fost facute dupa ce eroarea a fost stearsa.
Am plecat cu masina din service si dupa 150 km a aparut aceeasi problema , motorul fierband si aruncand antigel pe la vasul de expansiune.
Am apelat iarasi asistenta rutiera care a dus masina dinnou in service la TM unde este si acum . Nici de aceasta data nu s-a schimbat termostatul si au schimbat racitorul de gaze EGR, piesa ce nu are legatura cu faptul ca motorul a fiert. Am vazut ca reprezentantii atelierului incearca sa musamalizeze faptul ca motorul a fost supraincalzit de 2 ori ceea ce are consecinte grave asupra motorului ,consecinta fiind calarea acestuia dupa cum se spune explicit in orice manual de service si am cerut in scris sa mi se puna la dispozitie protocoalele de diagnoza la intrarea in service a masinii si nici dupa 6 zile acestia nu vor sa-mi puna la dispozitie aceste documente.
La intrebarea mea de ce nu au schimbat termostatul, mi s-a raspuns cu niste aberatii cum ca motorul de fapt nu a fiert si ca asa face el sa se protejeze cand are o problema si are o pompa care arunca antigelul afara.
Un alt reprezentant service imi spune ca motorul nu a fiert dar presiunea gazelor de esapament din EGR au impins antigelul afara si masina minte cand a fost afisat mesajul de supraincalzire motor, de fapt el se proteja.
Stiu ca sunt niste aberatii pentru ca eu insumi am terminat Politehnica Timisoara in 1996 si detin un parc de 10 camioane si un atelier de reparatii de care ma ocup personal.
Care ar fi caile legale de a obtine documentele solicitate de mine si de a obliga servisul sa schimbe motorul pentru ca acesta nu mai prezinta garantie ca va functiona la parametrii din specificatia tehnica si din punctul meu de vedere si-a pierdut garantia conformitatii.
Va multumesc!