avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 858 soluții astăzi
Forum Activitate RagnaroK

Activitate RagnaroK

Am deocamdata cadrul legii 21/1996 si legile comerciale care arbitreaza intelegerile intre profesionisti (aici m-ar ajuta o indrumare cu lege/articol in care sa se incadreze abaterile de mai sus). Pe majoritatea forumurilor, site-urilor, toata lumea se plange de acest gen de "multinationale" care le seaca de bani si nervi, iar cand se iveste posibilitatea, nimeni nu raspunde... specific romanesc. Traiasca Romania! In rusine!
Buna ziua. Voi expune abstract o situatie cel putin exotica in Romania si as dori un punct de vedere competent precum si cadrul legislativ in care se incadreaza litigiul.
Detin compania X SRL, inregistrata in Romania, aflata in parteneriat de reprezentare si prestare servicii de promovare ale produselor companiei Y. Compania Y activeaza pe piata IMM-urilor si si-a externalizat practic forta de vanzari prin intermediul companiei mele X. Problemele sunt urmatoarele: compania Y prezinta un draft de contract, este semnat iar ulterior acesta este intors in departamentele abilitate legale proprii pentru aprobare. Procesul dureaza... 5 ani, perioada in care compania Y refuza sistematic prezentarea contractului dar invoca si santajeaza compania X ca in caz de nesupunere, contractul se desface. Bineinteles, compania X are linii de credit, angajati, obligatii fiscale, etc, si nu isi permite sa rupa acest parteneriat, dar denunta periodic abaterile evidente. De asemeni, compania Y intarzie plata comisioanelor, reglementate contractual cu compania X, invocand erori tehnice, uneori chiar si timp de ... 1 an. Compania Y declara scriptic ca sunt erori locale si isi asuma raspunderea, dar acestea recidiveaza la scurte perioade, uneori chiar in aceeasi luna. Compania Y de asemeni, aplica un tratament diferentiat clientilor proveniti via companiei X, astfel incat pretinde garantii clientilor X, astfel incat sa discrediteze imaginea companiei X. Compania Y in cele din urma retrage instrumentele de lucru care erau practic sistemul nervos al companiei X si denunta din nou o eroare tehnica in tot acest proces.
Compania Y se numeste Vodafone Romania, are un stufos istoric anticoncurential, iar pe portal just este evidenta hartuirea clientilor, avand de 5 ori mai multe cazuri de judecata deschise fata de orice alt operator national.
As dori o parere competenta in astfel de litigii comerciale sau practici anti concurentiale.
Va multumesc,
Sarbatori fericite!