george-neagu a scris:
Veti emite la inceputul activitatii o decizie de alocare a seriei si numerelor pentru facturier si chitantier. Apoi la fel veti proceda la fiecare inceput de an dar continuati numaratoarea de la ultimul numar folosit in anul precedent. Nu trebuie sa duceti nicaieri facturierul si chitantierul la fiscalizat.
Deci la infiintare ati depus declaratia 220 cu venitul estimat pentru anul curent si declaratia 600. pentru contributia la pensie. Apoi ati primit acasa decizie de impunere cu platile antiipate de facut inacest an in contul impozitului pe venit, contributiei la sanatate si pensie.
Anul urmator pana pe 25 mai veti depune declaratia 200 cu venitul concret realizat in anul precedent (adica venit brut - cheltuieli) si va vor trimite apoi acasa decizie de impunere in care se face regularizarea si va vor anunta in aceasta daca aveti de platit ceva in plus fata de platile facute anticipat in cursul anului sau va vor restitui platile facute in plus.
Va multumesc tare mult m-ati lamurit in mare parte. Cei de la finante mi-au spus ca imi trimit ei ceva aca prin ianuarie da nu au specificat tare multe cat despre d600 nu mi-a zis nimeni nimic deci o sa trebuiasca sa merg sa il completez. Se poate atunci sa eliberez factura daca nu am primit inca hartia de la finante? Cat despre stampila ce date trebuie sa contina mai exact?
Multumesc dinnou, o seara buna!