Reclamatia am adresat-o atat eu cat si constructorul, dar nu avem nici o dovada scrisa deoarce s-au desfasurat telefonic.
Constructorul este de acord cu actionarea in instanta a acestuia, dar daca nu sunt eu cel care se intereseaza cu siguranta nu se rezolva nimic- dupa cum vedeti a durat o luna sa primesc contractul si certificatul de garantie sa pot face ceva.
Din cate inteleg mai sus, constructorul este persoana care trebuie sa faca reclamatia ?
Revin cu informatii asupra documentatiei. Intre constructor si furnizorul de termopane s-a incheiat un contract cu termeni de garantie, unde se mentioneaza astfel:
"Garantia pentru sticla termopan este de 5 ani si consta in mentinerea proprietatilor fizico-chimice si termoizolante ale acesteia".
"Beneficiarul are dreptul in perioada de garantie la repararea in mod gratuit a produselor care fac obiectul defectelor reclamate-daca defectiunile au fost datorate unor vicii ascunse datorate executantului si beneficiarul a respectat toate clauzele Contractului de vazare cumparare si ale certificatului de garantie .In cazul in care defectele nu se pot remedia prin reparare , produsele vor fi inlocuite".
Contractul a fost incheiat in data de 19.07.2016 si este mentionat de asemenea ca nu iau in calcul reclamatiile telefonice, doar pe cele sesizate in scris la sediul firmei lor,avand termen de solutionare de 15 zile lucratoare de la data sesizarii.
Ce imi recomandati sa fac mai departe? Se mai aplica reclamatia scrisa pe email cu mentiunea ca daca nu inlocuiesc geamul voi sesiza ANPC si ma voi adresa instantei de judecata?
In urma cu o luna geamul de la terasa s-a crapat de sus pana jos-nu in urma unei impact sau lovituri, ci pur si simplu. Apartamentul este nou, geamul nu are mai mult de 1 an, este tripan(trei foi de sticla) , iar partea afectata este cea din interior. Geamul este format din partea mobila(usa care se deschide) si partea fixa care este cea afectata.
Am incercat sa obtin inlocuirea acestuia, avand in vedere ca nu prezinta nici o urma de lovire, dar furnizorul a spus ca nu ofera garantie pe sticla , in special pentru ca este partea fixa.
Nu au reusit sa dea nici o explicatie logica de ce si nu vor sa isi asume daunele.
Care sunt caile legale prin care ii pot face sa isi asume responsabilitatea?
Am citit pe diverse site-uri dar nu am gasit nimic concludent cu o finalizare clara.