Buna ziua. Am o intrebare legata de contractul la vodafone. La sfarsitul lunii iulie 2017 nu mai eram sub angajament cu cei de la vodafone, iar prietenul meu i-a sunat sa-mi modifice oferta la 5 euro. Au trimis pe mail un contact de 7 euro cu angajament 24 luni, contrar a ceea ce au vorbit la telefon. initial nu am verificat mailul, am verificat de abia cand a venit factura si era mai mare de 5 euro. I-am sunat si am facut cerere de reziliere pentru ca nu au respectat ce au vorbit. Toate bune si frumoase. La o luna dupa reziliere am primit un plic ca trebuie sa achit justa despagubire, despre care nu au pomenit in momentul rezilierii. I-am sunat si nu mai stia nimeni nimic si nimeni nu a vrut sa verifice conversatiile. Toti sustin ca trebuie sa achit taxa. Presupun ca fac acest lucru pentru ca mai avem doua linii active la ei. Pentru a ne constrange le-au suspendat ca sa nu le mai putem folosi. M-am adresat si la Protectia consumatorului care mi-au spus ca nu au cum sa-i constranga sa verifice conversatiile si daca nu i-am sesizat in 30 de zile pe cei de la vodafone, contractul a fost acceptat automat.