avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Activitate MarianaGP

Activitate MarianaGP

Buna ziua,

Am citit si alte articole de pe site referitor la acest subiect, insa as dori un sfat legat de cum pot proceda mai departe in cazul meu.

In luna martie am cumparat cadou un briceag multifunctional pt sotul meu. L.am cumparat dintr.un magazin de bijuterii si suveniruri, era singurul produs de acel gen expus la raft si l.am tinut foarte putin in mână. I.am mentionat vanzatoarei scopul cumpararii: ca este un cadou. Produsul a fost ambalat si 3 zile mai tarziu, cand sotul l.a primit, a vazut ca îi lipsea o bucățică din plasticul de pe o parte exterioara. Avand in vedere ca e un produs de marca si in garanție atat de la vanzator pt 2 ani legat de funcționalitate, cat si de la producator pt viata privind calitatea materialelor si functionarea lui, am mers la magazin sa le arat defectul. Vanzatoarea sustine ca ei nu vand astfel de produse defecte, ca le inspecteaza periodic si f riguros, ca trimit poze periodic la sediul firmei din capitala pt a vedea daca amplasamentul produselor din magazin e ok, ca n.au mai avut un asemenea caz si a insinuat ca eu l.as fi scapat cumva si astfel s.a crapat plasticul. Nu s.a intamplat asta si cadoul a stat ambalat si ascuns pana la aniversare. La insistențele mele ca nu eu l.am stricat i.am lasat briceagul in magazin ca sa sune si la sediu. Dar 2 zile mai tarziu, vanzatoarea a spus ca a primit un raspuns negativ si a trebuit sa ridic produsul - pt care de.abia atunci mi.a dat foaia cu garantia lor (anterior avusesem doar garantia de la producator). Am scris un email de sesizare la firma mama cf adresei gasite pe internet, dar nu am primit un raspuns nici dupa 3 saptamani.

In acest caz, este posibil ca apeland la OPC sa cer restituirea banilor cf Legii nr. 449/2003 (avand in vedere ca nu cred ca vor sa.mi inlocuiasca produsul daca nici macar nu mi.au raspuns la email)? Cand am sunat la OPC dupa ce am mers la magazin au spus ca este dificil de demonstrat care parte are dreptate si sa le scriu email ca poate imi vor inlocui briceagul, iar daca nu sa revin la OPC dupa 15 zile.
Imi pare rau ca nu m.am uitat mai bine la briceag sa fi vazut defectul. Dar de obicei cumpar on-line si acum a fost o exceptie intrucat cu un an in ur.ma un coleg primise un cadou similar de la acest magazin. Si mai ales nu ma gandisem ca as putea sa cumpar un produs defect dintr.un asemenea magazin.

Va multumesc