avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1240 soluții astăzi
Forum Activitate alexandra_manloe41

Activitate alexandra_manloe41

Buna ziua,
Lucrez ca functionar public in cadrul unei primarii si as dori sa ma inscriu la examenul de titularizare pentru a preda in invatamantul primar(scoala generala/ liceu), dar nu imi dau seama daca cele doua functii sunt incompatibile.
La primarie am contract de 8 ore pe zi/40 de ore pe saptamana, dar ma gandesc ca dupa ora 16 pot face ce doresc cu timpul meu.
Am consultat urmatoarele legi pentru a face lumina in problema, dar tot nu sunt lamurita:
Legea 161/2003 forma consolidata la 10.06.2017 art. 96 alin. 1 consultata aici [ link extern ] :
"Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții sau activități în domeniul didactic, al cercetării științifice, al creației literar-artistice. Funcționarii publici, funcționarii publici parlamentari și funcționarii publici cu statut special pot exercita funcții în alte domenii de activitate din sectorul privat, care nu sunt în legătură directă sau indirectă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public, funcționar public parlamentar sau funcționar public cu statut special, potrivit fișei postului."
Nelamurirea mea este daca activitatea didactica o pot avea la stat sau la privat? Acest lucru din pacate nu este mentionat explicit.
Legea 7/2004 art. 18 alin. 4: "Functionarilor publici care desfasoara activitati publicistice in interes personal sau activitati didactice le este interzis sa foloseasca timpul de lucru ori logistica autoritatii sau a institutiei publice pentru realizarea acestora."
Interpretarea mea este ca pot avea activitati didactice in afara programului de lucru. Este corect?