deci pe scurt am urmatoarea problema:
am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare este ca, compania aeriana mi-a pierdut bagajul... aveam in bagaj documente importante ptr stabilirea unor conexiuni si contracte in china, adrese si evidente, etc... aveam de asemenea hainele "bune" ptr intalnirile pe care urma sa le am... am ramas cu un tricou, o preche de adidasi, o pereche de pantaloni sport, si o pereche de lenjerie... problema cea mai mare este ca aici in china, marimea cea mai mare este 42, iar eu port 56... dupa 10 zile de umblat abea am gasit o pereche de pantaloni de trening la adidas, care au costat aproape 100 usd, doua tricouri intr-un lot mai vechi la puma, care au costat aproape 100 usd, si doua perechi de lenjerie de corp de la piere cardin, tot aproape 100 usd, asta ca sa am cu ce sa ma schimb, deoarece dupa 7 zile de purtat incontinu, hainele mele nu aratau intr-o stare prea buna... timp de 10 zile a trebuit in fiecare seara sa-mi spal singur ciorapii si lenjeria ptr a doua zi, si normal n-aveau timp sa se usuce, si o intreaga poveste de aici... s-au dus naibi toate planurile pe care le facusem si tot ce-mi propusesem... chinezi privesc foarte circumspect pe cineva venit din romania, care se prezinta in fata lor intr-o pereche de adidasi prafuiti, intr-un tricou si-un pantalon sifonat, si vrea sa incheie cu ei un contract de 30.000 usd, fara sa le prezinte vreun act al firmei sau altceva... in china nimeni nu vorbeste engleza, deci mi-a fost foarte greu sa gasesc compania FINNAIR in china... am angajat un ghid translator, care m-a calauzit in alt oras (deplasarea si tot ce implica am suportat din banii mei), acolo unde este biroul companiei aeriene... acolo ajuns, am fost "despagubit" dupa aproape o saptamana fara bagaj, cu suma de 90 usd, iar despre bagaj nu mi-au spus nimic, ci doar daca sunt nemultumit sa-i dai in judecata... am fost nevoit sa-mi aman plecarea spre tara, in speranta ca bagajul meu va veni, si-mi voi finaliza in sfarsit ce mi-am propus... am platit penalizare la biletul de avion 100 usd, si toate cele... nu vreau sa va enumer cat m-a costat aceasta mica "neatentie" din partea companiei aeriene... costul acestei calatorii aproape s-a triplat... bagajul meu momentan nu-l mai gaseste nimeni... am trimis mail catre FINNAIR, la relatii cu clienti acum 3 zile, si pana acum nici un raspuns din partea lor... VREAU SA DAU IN JUDECATA COMPANIA FINNAIR ptr tot ce-am tras din cauza lor... daca se incumeta cineva astept raspuns... ma intorc in tara pe 3 decembrie
va multumesc ptr rabdare, si astept macar ceva sfaturi daca nu se incumeta nimeni sa ma ajute
o zi buna tuturor
Adrian Popa
deci pe scurt am urmatoarea problema:
am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare este ca, compania aeriana mi-a pierdut bagajul... aveam in bagaj documente importante ptr stabilirea unor conexiuni si contracte in china, adrese si evidente, etc... aveam de asemenea hainele "bune" ptr intalnirile pe care urma sa le am... am ramas cu un tricou, o preche de adidasi, o pereche de pantaloni sport, si o pereche de lenjerie... problema cea mai mare este ca aici in china, marimea cea mai mare este 42, iar eu port 56... dupa 10 zile de umblat abea am gasit o pereche de pantaloni de trening la adidas, care au costat aproape 100 usd, doua tricouri intr-un lot mai vechi la puma, care au costat aproape 100 usd, si doua perechi de lenjerie de corp de la piere cardin, tot aproape 100 usd, asta ca sa am cu ce sa ma schimb, deoarece dupa 7 zile de purtat incontinu, hainele mele nu aratau intr-o stare prea buna... timp de 10 zile a trebuit in fiecare seara sa-mi spal singur ciorapii si lenjeria ptr a doua zi, si normal n-aveau timp sa se usuce, si o intreaga poveste de aici... s-au dus naibi toate planurile pe care le facusem si tot ce-mi propusesem... chinezi privesc foarte circumspect pe cineva venit din romania, c
deci pe scurt am urmatoarea problema:
am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare este ca, compania aeriana mi-a pierdut bagajul... aveam in bagaj documente importante ptr stabilirea unor conexiuni si contracte in china, adrese si evidente, etc... aveam de asemenea hainele "bune" ptr intalnirile pe care urma sa le am... am ramas cu un tricou, o preche de adidasi, o pereche de pantaloni sport, si o pereche de lenjerie... problema cea mai mare este ca aici in china, marimea cea mai mare este 42, iar eu port 56... dupa 10 zile de umblat abea am gasit o pereche de pantaloni de trening la adidas, care au costat aproape 100 usd, doua tricouri intr-un lot mai vechi la puma, care au costat aproape 100 usd, si doua perechi de lenjerie de corp de la piere cardin, tot aproape 100 usd, asta ca sa am cu ce sa ma schimb, deoarece dupa 7 zile de purtat incontinu, hainele mele nu aratau intr-o stare prea buna... timp de 10 zile a trebuit in fiecare seara sa-mi spal singur ciorapii si lenjeria ptr a doua zi, si normal n-aveau timp sa se usuce, si o intreaga poveste de aici... s-au dus naibi toate planurile pe care le facusem si tot ce-mi propusesem... chinezi privesc foarte circumspect pe cineva venit din romania, care se prezinta in fata lor intr-o pereche de adidasi prafuiti, intr-un tricou si-un pantalon sifonat, si vrea sa incheie cu ei un contract de 30.000 usd, fara sa le prezinte vreun act al firmei sau altceva... in china nimeni nu vorbeste engleza, deci mi-a fost foarte greu sa gasesc compania FINNAIR in china... am angajat un ghid translator, care m-a calauzit in alt oras (deplasarea si tot ce implica am suportat din banii mei), acolo unde este biroul companiei aeriene... acolo ajuns, am fost "despagubit" dupa aproape o saptamana fara bagaj, cu suma de 90 usd, iar despre bagaj nu mi-au spus nimic, ci doar daca sunt nemultumit sa-i dai in judecata... am fost nevoit sa-mi aman plecarea spre tara, in speranta ca bagajul meu va veni, si-mi voi finaliza in sfarsit ce mi-am propus... am platit penalizare la biletul de avion 100 usd, si toate cele... nu vreau sa va enumer cat m-a costat aceasta mica "neatentie" din partea companiei aeriene... costul acestei calatorii aproape s-a triplat... bagajul meu momentan nu-l mai gaseste nimeni... am trimis mail catre FINNAIR, la relatii cu clienti acum 3 zile, si pana acum nici un raspuns din partea lor... VREAU SA DAU IN JUDECATA COMPANIA FINNAIR ptr tot ce-am tras din cauza lor... daca se incumeta cineva astept raspuns... ma intorc in tara pe 3 decembrie
va multumesc ptr rabdare, si astept macar ceva sfaturi daca nu se incumeta nimeni sa ma ajute
o zi buna tuturor
Adrian Popa
deci pe scurt am urmatoarea problema:
am plecat pe data de 19 Nov in China, cu compania FINNAIR... in acest moment sunt inca in China... problema cea mai mare este ca, compania aeriana mi-a pierdut bagajul... aveam in bagaj documente importante ptr stabilirea unor conexiuni si contracte in china, adrese si evidente, etc... aveam de asemenea hainele "bune" ptr intalnirile pe care urma sa le am... am ramas cu un tricou, o preche de adidasi, o pereche de pantaloni sport, si o pereche de lenjerie... problema cea mai mare este ca aici in china, marimea cea mai mare este 42, iar eu port 56... dupa 10 zile de umblat abea am gasit o pereche de pantaloni de trening la adidas, care au costat aproape 100 usd, doua tricouri intr-un lot mai vechi la puma, care au costat aproape 100 usd, si doua perechi de lenjerie de corp de la piere cardin, tot aproape 100 usd, asta ca sa am cu ce sa ma schimb, deoarece dupa 7 zile de purtat incontinu, hainele mele nu aratau intr-o stare prea buna... timp de 10 zile a trebuit in fiecare seara sa-mi spal singur ciorapii si lenjeria ptr a doua zi, si normal n-aveau timp sa se usuce, si o intreaga poveste de aici... s-au dus naibi toate planurile pe care le facusem si tot ce-mi propusesem... chinezi privesc foarte circumspect pe cineva venit din romania, care se prezinta in fata lor intr-o pereche de adidasi prafuiti, intr-un tricou si-un pantalon sifonat, si vrea sa incheie cu ei un contract de 30.000 usd, fara sa le prezinte vreun act al firmei sau altceva... in china nimeni nu vorbeste engleza, deci mi-a fost foarte greu sa gasesc compania FINNAIR in china... am angajat un ghid translator, care m-a calauzit in alt oras (deplasarea si tot ce implica am suportat din banii mei), acolo unde este biroul companiei aeriene... acolo ajuns, am fost "despagubit" dupa aproape o saptamana fara bagaj, cu suma de 90 usd, iar despre bagaj nu mi-au spus nimic, ci doar daca sunt nemultumit sa-i dai in judecata... am fost nevoit sa-mi aman plecarea spre tara, in speranta ca bagajul meu va veni, si-mi voi finaliza in sfarsit ce mi-am propus... am platit penalizare la biletul de avion 100 usd, si toate cele... nu vreau sa va enumer cat m-a costat aceasta mica "neatentie" din partea companiei aeriene... costul acestei calatorii aproape s-a triplat... bagajul meu momentan nu-l mai gaseste nimeni... am trimis mail catre FINNAIR, la relatii cu clienti acum 3 zile, si pana acum nici un raspuns din partea lor... VREAU SA DAU IN JUDECATA COMPANIA FINNAIR ptr tot ce-am tras din cauza lor... daca se incumeta cineva astept raspuns... ma intorc in tara pe 3 decembrie
va multumesc ptr rabdare, si astept macar ceva sfaturi daca nu se incumeta nimeni sa ma ajute
o zi buna tuturor
Adrian Popa