avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Activitate Anonim101

Activitate Anonim101

Discuție Bursa sociala
Buna ziua!
Sunt studenta la Facultatea de Medicina si am o problema cu dosarul pentru bursa sociala.
Termenul de depunere a fost intre 22-26 octombrie, iar eu dosarul l-am depus pe data de 23 octombrie.
Mentionez ca pe langa alte acte in dosar trebuai sa apara si adeverinta cu veniturile parintilor pe ultimele 3 luni. Mama lucreaza la ipj si nu putea primi si pe luna septembrie pentru ca inca nu era finalizat graficul.
Am depus dosarul, dna. secretar mi l-a verificat(banuiesc ca superficial), mi-a spus ca totul este in regula si ca v-om fi anuntati de raspunsul comisiei.
Dupa aproxmiativ 2 saptamani, am fost la secretariat sa intreb de stadiul evaluarii dosarelor si mi s-a spus ca a fost respins pe motiv ca nu am avut adeverinta pe ultimele 3 luni, in conditiile in care dna. secretar mi l-a verificat si a spus ca totul este asa cum trebuie.
Am dorit sa fac o contestatie, mi-au spus ca nu este posibil, ca daca vreau bani din salariul lor sa imi iau gandul. Dupa toate insistentele mele, am depus o contestatie si am adus si o noua adeverinta pe lunile respective.
Mi-a fost respinsa si contestatia si as dori sa stiu ce este de facut, mentionez ca nu este vina mea si nu am fost sunata sa fiu informata de vreo neregula in dosar.
Ce ma sfatuiti sa fac? Va multumesc din suflet!!!!
Discuție Bursa
Buna ziua!
Sunt studenta la Facultatea de Medicina si am o problema cu dosarul pentru bursa sociala.
Termenul de depunere a fost intre 22-26 octombrie, iar eu dosarul l-am depus pe data de 23 octombrie.
Mentionez ca pe langa alte acte in dosar trebuai sa apara si adeverinta cu veniturile parintilor pe ultimele 3 luni. Mama lucreaza la ipj si nu putea primi si pe luna septembrie pentru ca inca nu era finalizat graficul.