Locuiesc in Resita la bloc. Acum cca. 5 ani am hotarat in cadrul asociatiei sa modificam reteaua de apa rece care alimenteaza cele 14 apartamente , ca urmare a faptului ca erau pierderi mari platite de toti locatarii . dupa modificarea instalatiei si pozitionarea apometrelor la subsolul blocului am constatat ca avem pierderi la fel de mari. ( nu mai avem apa calda si caldura in Resita , tot orasul are centrale proprii de apartament sau la institutii). Pierderile sunt la fel de mari datorita faptului ca apometrele sunt foarte vechi si decalibrate( 10 sunt apometre ceva mai noi probabil 5-7 ani, iar celelalte sunt de 20-25 de ani), cei care fura intentionat o fac dand drumul la robinet cu jet mic cca. 2 mm si contorul nu inregistreaza consum de apa. Cum pot fi obligati prorietarii de apartament sa schimbe apometrele vechi cu unele noi cu termen de garantie. La cati ani sunt obligati proprietarii sa duca la verificat de o firma autorizata apometrele. in baza carui articol de lege pot refuza plata pierderilor de apa datorate celor care de fapt fura apa la asociatia de proprietari Bl. 3 Sc. 1 Str. G.A. Petculescu din Resita.
Cu stima Lupea Gheorghe tel. 0765830157, gigi.lupea@gmail.com