Va multumesc frumos pentru raspunsul dumnevoastra.
Revin cu urmatoarea completare pe care am aflat-o ulterior. Angajatul are deja dosar de Boala Profesioanala pe respectivul diagnostic dinainte de a se angaja in cadrul societatii. Consider ca nu mai sunt necesare de parcurs toate aceste etape.
In cazul de fata angajatorul este obligat sa acorde drepturile angajatului conform art 18, legea 346/2002 republicata in 2009 privind asigurarea obligatorie pentru AM si BP? De exemplu, rambursarile de cheltuieli pe care angajatul le-a avut in spital intra in obligatia angajatorului sa le achite? Acesta trebuie sa le achite chiar daca lucratorul nu isi exprima dorinta de a i se rambursa aceste cheltuieli?
Care este responsabilitatea angajatorului in momentul in care primeste un concediu medical cu cod 04 Boala profesionala?
Precizez ca angajatul respectiv anuntase inainte ca va merge sa isi faca niste controale la inima si va fi internat in spital, insa la primirea concediului medical am vazut codul 04 si diagnosticul de Astm.
Angajatul este momentan internat in spital. La externare am inteles ca trebuie trimis la medicul de medicina muncii cu care colaboreaza societatea noastra, urmand sa se faca cercetarea. In acest timp angajatorul are vreo obligatie fata de angajat, trebuie sa ii achite chelutielile de spitalizare?