Am un abonament la Telekom de vreo 10 ani, iar ultima prelungire a abonamentului am facut-o anul trecut. Ceea ce m-a interesat in special a fost internetul de care beneficiam (NELIMITAT. 1,5 GB la viteza mare, urmând să scadă pana la viteza corespunzătoare abonamentului dupa epuizarea celor 1,5GB). Din cate am inteles, in primul an am beneficiat de ceva bonusuri, iar abonamentul era undeva la 35 lei, după acel an urmând să nu mai beneficiez de bonusuri si valoarea abonamentului a crescut pana pe la 45 lei. Din acel moment, in fiecare luna dupa epuizarea a 1,5GB net, viteza a scazut in asa fel incat nu mai mergea aproape deloc.
Dat fiind faptul că lucrez intr-un mediu in care am nevoie de conexiune la internet de pe telefon si pentru ca de la Telekom nu mai pot beneficia de acest lucru, am decis ca rezolvarea este portarea numărului in alta rețea. Doar ca cei de la Telekom nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine, o doamnă de la ei spunandu-mi ca e imposibil sa nu-mi mai meargă internetul dupa epuizarea celor 1,5 GB. Totodată ma informează ca nu pot nici sa reziliez contractul si nu ma pot nici porta pentru ca am beneficiat in primul an de acele bonusuri. (Mentionez faptul că nu am telefon de la ei.)
Așadar, ce as putea rezolva cu ei? Tin neaparat sa ma portez de la ei pentru ca in momentul de față cartela nu o mai folosesc, însă plătesc, deci plătesc niste servicii pe care nu le folosesc si de care nu sunt mulțumită. Ar trebui sa existe o rezolvare in cazul asta.