Buna ziua,
Am facut recent o comanda pe un site din Bulgaria.Dupa primirea acesteia am solicitat returnarea a 2 din 3 produse comandate, deoarece nu corespundeau detaliilor de pe site,La primirea coletului, singura dovada a comenzii este chitanta de la curier,factura fiind absenta atat cea fizica cat si cea de pe e-mail.
Am facut 2 solicitari la adresa de e-mail lasata pe site pentru reclamatii dar nu am primit raspuns, iar la telefon am asteptat zeci de minute pe motiv ca "toti operatorii sunt ocupati" dar nu mi s-a raspuns.
Tin sa mentionez ca nu se gasesc detalii ale magazinului,decat site-ul pe care se plaseaza comenzile.Nu se gasesc adresa, CUI, sau denumirea societatii.
Conditiile generale ale platformei sunt in limba engleza, iar descrierea produselor este jalnica, in sensul ca sunt incercari de traduceri din limba de provenienta a firmei in romana.
Suma pe care mi-o datoreaza firma nu este una mare, dar ma deranjeaza nesimtirea cu care sunt tratata, avand in vedere ca dupa plasarea comenzii te suna imediat pentru confirmare, iti vorbeste in aceeasi limba "pocita" ca si scrisul, aceeasi voce ca si persoana care te informeaza ca "toti operatorii sunt ocupati" dupa care nu mai sunt de gasit. Eu voiam sa fac o comanda de mai multe produse la ei, dar dupa experienta asta clar renunt la idee.
Ce ma sfatuiti sa fac in situatia aceasta?Nu vrea sa mai pateasca si alte persoane ca mine.O reclamatie la ANPC credeti ca rezolva ceva?