Totul este straniu in aceasta asociatie. Eu nu locuies de foarte mult timp si cred ca nu doar eu, nimeni nu stie sau nu a vazut documente ale asociatiei, nimeni nu a fost informat , dar intr-adevar este si un dezinteres total al proprietarilor. Daca pana acum nu s-a oprit apa, nu s-au oprit gazele si totul functiona , atunci nimeni nu a fost interesat de asociatie, de absolut nimic ce are legatura cu asta . Prin urmare, noii membrii si presedintele ales trebuie sa o i-a de la 0, iar partea proasta este ca nu s-au pus in posesie actele asociatiei. Cenzor exista, si la adunarea generala a ridicat din umeri cand a fost întrebată de ce a semnat daca actele nu erau in ordine. Dar o sa incercam sa facem aceasta solicitare sa vedem ce raspuns primim. Va multumesc. Procesul verbal de la adumarea generala cu schimbarea presedintelui si comitet se inregistreaza undeva? La vreo institutie? Sau ramane la asociatie? Aveti idee? Multumesc
Buna ziua. Pe scurt va povestesc ca, RADET Bucuresti ne-a oprit apa pt facturi neplătite din feb 2018 in prezent figuram cu restante de 27 000 RON. Administratorul nu poate justifica de ce nu a plătit in condițiile in care nu avem restanțieri in bloc (valoarea restantelor fiind 7000ron) in plus exista un fond de rulment care nu este justificat . Președintele nu știe nici el nimic și in concluzie de o săptămâna stam fără apa calda. Primul pas l-am făcut ieri și am convocat noi, locatarii adunare generală ( Menționez ca in bloc de 15ANI nu s-a făcut adunare generală) , și am ales alt președinte și alt comitet . Acum urmează sa vedem ce cai legale avem și cum recuperam prejudiciul. Întrebararile sunt următoarele: Care sunt pașii pentru a recupera prejudiciul? Ar fi bine sa apelam la un cenzor sa verifice asdministratorul? Primăria sector 3 poate trimite control pentru verificare? Va mulțumesc mult