Va multumesc foarte mult pentru raspuns. Deci eu, ca si potential colaborator (distrbuitor) nu am vazut actul constitutiv al societatii si nici alte documente interne (fisa postului). Societatea (furnizorul) cu care vreau sa semnez contractul este formata din trei asociati dintre care unul este administrator. Unul dintre ceilalti doi asociati, fiind persoana cu care am purtat discutiile preliminare, vrea sa semneze contractul in locul adminstratorului, care momentan este plecat in vacanta. Asociatul ma asigura ca are calitatea de director si deci drept de semnatura. Care ar fi maniera civilizata prin care sa ma asigur de acest lucru, data fiind conditia de plata de 50% in avans asupra careia societatea a insistat cu vehementa? Am dreptul sa cer copia actului constitutiv sau fisa postului? Am convenit deja sa-mi trimita copii dupa certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului si de la fisc dar asta nu va clarifica valabilitatea semnaturii asociatului.
Inca o data, multumiri.
Puteti, va rog, sa-mi spuneti daca este valabila semnatura oricarui alt asociat/director al firmei, la incheierea unui contract de distributie, in absenta administratorului firmei respective? Trebuie cumva ca asociatul sa aibe imputernicire de la administrator in acest sens?
Va multumesc anticipat!