avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi
Forum Activitate AndreeaMPopa

Activitate AndreeaMPopa

Răspuns la discuția Clauza de excludere a garanției
Am înțeles, mulțumesc pt raspuns, deci nu este vorba de o anulare a garanției. Se poate să spună ei acum că, din cauza șocurilor, telefonul nu mai poate funcționa așa cum ar trebui. Șocurile au existat de prima dată de când am dus telefonul in service, dacă erau problema nu mi-l reparau de la început. Ceea ce cred eu ca s-a întâmplat este ca au încercat să repare display-ul și au stricat ceva, de acolo și indoitura de pe margini. .

andrei17 a scris:

Din ce inteleg eu, va atribuie socurile si indoiturile, iar aceste aspecte exclud garantia, intrucat garantia vizeaza acoperirea unui defect ce nu este imputabil utilizatorului.

Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni.
Prima data: 25 iunie, întors la magazin la 6 iulie, a fost înlocuit display-ul din cauza unor pete de pe ecran. L-am primit cu microfonul defect și lipsa a două șuruburi la mufa de incafcare. A fost trimis din nou în service.
A doua oară: 14 iulie, reparat in data de 19 iulie, a funcționat un timp microfonul,touch-ul era însă greoi.
A treia oară: 7 august, primit răspuns pe 10 august: am declarat problemele următoare: touch-ul greoi, iluminarea butoanelor de navigare incompletă, microfon defect.
La primele două trimiteri am primit pe e-mail poze cu starea produsului la predare, starea lui fiind scrisă și pe foaia de predare-primire. Menționez ca telefonul are o zgarietura colt dreapta sus și zgârieturi la mufa de încărcare, atât. La ultima predare, pe foaie, este scris asa: lovit colt dreapta sus, carcasa zgariata pe rama. Nu am mai primit poze cu modul în care se prezintă produsul.
Răspunsul service-ului a fost următorul:
"ca urmare a finalizarii constatarii - de catre service-ul autorizat x dorim sa va comunicam ca produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale, astfel cum este prevazuta de L.449/2003 si nici a unui defect acoperit de certificatul de garantie care insoteste produsul, fiind vorba despre o clauza de excludere a garantiei mentionata in certificatul de garantie. Va informam ca produsul dvs prezinta: carcasa deformata (indoit), soc mecanic (lovit in coltul stanga sus), ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator (gasiti poze atasate). Cumularea acestori factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului. In conformitate cu prevederile legale produsul poate fi remediat numai in regim postgarantie" - iar aici îmi prezintă costurile de schimbare a touchscreen-ului, a carcasei și a plăcii de bază - practic întreg telefonul.
În acest e-mail îmi este prezentat și telefonul prin poze care, surprinzător, are display-ul desprins într-o parte, lucru pe care mi-l atribuie mie.
Întrebarea mea este: înțeleg ca din cele scrise mai sus îmi este anulata garanția? Sau produsul funcționează cum trebuie (microfon, touchscreen, butoane) și nu e nevoie de reparare? Pt ce atunci se oferă sa îmi schimbe tot telefonul contra cost? Nu am înțeles prea multe din termenii legali invocați. Va mulțumesc și îmi cer scuze pt postarea lunga!