avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 698 soluții astăzi
Forum Activitate Gabriel29

Activitate Gabriel29

2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Dupa cateva mail-uri cu cei de la relatii clienti, vad ca mi-au dezactivat "planul premium" pana la urma. Totul am discutat pe mail, nici decut pe fax sau cum ar mai vrea ei.
Sper ca toti in aceeasi situatie ca mine sa rezolve, pe cale amiabila, asa cum am reusit si eu.
PS: Dupa data de expirare, nici nu vreau sa mai aud de asemenea site-uri, mai bine singur si linistit, decat stresat si "hartuit".
Va atasez mai jos raspunsurile lor:
[IMG][ link extern ] ]
[IMG][ link extern ] ]

Multumesc si bafta tuturor!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am trimis mail la ei sa imi stearga datele personale la "confidențialitate@academicsingles.ro", am primit raspuns ca mi-au sters profilul, dar nu au facut nimic tot exista profilul meu.(intact asa cum era)

Totodata le-am trimis pe mail la "serviciu-clienti@academicsingles.ro", numele de uilizator si mailul cu care a fost facut contul, dar am primit raspuns de la ei in aprox 3 zile ca au nevoie de datele complete. Le-am mai raspuns odata cu numele contului(nu numele complet cum au cerut ei), data tranzactiei, suma platita, mail-ul cu care sa facut contul, sa speram ca se rezolva ceva,
Dar daca nu, ma gandesc sa incerc cu cei de la ANPC, poate avem o sansa sa ne ajute. Sau poate cu cei de la CSALB, dar nu stiu daca este competenta lor sa se ocupe cu problema noastra.

atasez raspunsul lor:
Dragă client al Academic Singles,

Pentru a putea localiza plata și pentru a o putea aplica în contul dvs., vă rugăm să ne trimiteți următoarele informații:
• Numele complet al deținătorului contului
• Data realizării tranzacției
• Numărul complet al cardului sau al contului bancar
• Suma plătită
• Modalitatea de plată: pe site prin card de credit sau prin PayPal / direct prin PayPal / prin iTunes / prin transfer bancar / prin cec

Sau ne puteți trimite o captură de ecran cu plata realizată sau o copie după extrasul dvs. de cont.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

Numai bine
Serviciul de relații cu clienții Academic Singles

____________________
e-mail: serviciu-clienti@academicsingles.ro
[ link extern ]

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Registrul Comerțului : B123206
Director :Laetitia Pateau


PS: de pe ce adresa ati primit mail de amenintare, dupa cat timp? ceva oficial ati fost instiintati sau doar amenintari?
Trebuie sa existe o speranta , o portita sa putem scapa, doar ca trebuie sa aflam cine este in spatele acestor indivizi, ca sa stim pe cine sa dam in judecata.(presupun ca exista si in romania cineva care se ocupa de site)
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Salut,


sandel69 a scris:

dai banii si trimiti formularul, sunt patit la fel ,


Pana la urma ai reusit sa scapi de ei? cum ai trimis formularul? ti-au confirmat in vreun fel ca nu se va mai reinnoi abonamentul?(ai trimis mail la ei sa iti stearga datele?)
Este cineva, care a reusit sa scape de ei, pasnic?

Rog sprijin din partea domnilor avocati, cum putem proceda legal cu acestia de la AcademicSingles.ro , pentru a rezolva stergerea datelor/anularea "abonamentului", se poate rezolva fara a fi necesar trimiterea formularului dat de ei ([ link extern ] ) ?