Nu a pretins nimeni ca a schimbat firma de curierat continutul pachetului.
Deschiderea coletului la primire ii permite firmei de curierat sa cantareasca si sa verifice fotografic pachetul inainte ca destinatarul sa poata sustrage sau inlocui continutul. Acest sistem este conceput pt a nu implica firma de curierat si s-au firma lor de asigurari intr-un litigiu intre expeditor si destinatar.
Daca deschiderea coletului la primire nu s-a intamplat defapt (trebuie efectuata de curier, nu de destinatar) atunci nu conteaza ca ar fi existat posibilitatea.
Expeditorul recunoaste ca nu stie diferenta intre Lego original si clone Lego (alte materiale, fara logo, etc) din China (cam de 10 ori mai ieftine).
Pentru ca expeditorul a pretins ca vinde Lego (deasemenea marca inregistrata, degeaba intra in limba romana, mai ales daca e scris cu litera mare)
destinatarul a fost inselat.
Chiar daca nu se poate demonstra rea intentie inainte de a trimite pachetul fapta este aceeasi pentru ca tot expeditorul recunoaste ca a inteles ulterior diferenta intre Lego original si clona Lego dar a refuzat inapoierea banilor fara niciun motiv altul decat ca nu stia inainte de tranzactie ca vinde altceva decat spune ca vinde.
Pentru ca expeditorul deja a recunoscut toate de mai sus este bun de plata. Inclusiv daune de judecata.
mitabiciclista a scris:
Nu vă faceți griji nici pentru deranj.
Primul care va fi citat la secția de poliție va fi reclamantul, pentru lămuriri.
Îl vor întreba de ce nu a verificat coletul la livrare așa cum avea dreptul.
Își vor da seama imediat că nu aveți nici o vină.
Și aici se termină.