avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 513 soluții astăzi
Forum Activitate georgetoma82

Activitate georgetoma82

CĂTRE:
Banca BRD Groupe Societe Generale

Subsemnatul Toma George CNP .......... in calitate de client al BRD Groupe Societe Generale vreau sa va aduc la cunostinta neregulile si prejudiciile care mi-au fost aduse,ca urmare:
In data de 4 Septembrie 2018 orele 11:37 a.m. am inregistrat prin aplicatia online banking ID tranzactie: 19583990 transferul sumei de 2500$ din contul curent de USD in contul curent USD al unei persone fizice la ING Bank,transferul aparandu-mi pe internet banking PROCESAT.
In data de 6 Septembrie 2018 am contactat serviciul de relatii cu clientii al BRD Groupe Societe General ca urmare al neefecturi platii catre contul curent USD in Banca ING.
In prima convorbire am fost notificat ca transferal fiind in USD dureaza intre 3-5 zile lucratoare.Nefiind lamurit cu situatia data am contactat din nou serviciul relatii cu clientii al BRD Groupe Societe General iar raspunsul operatorului fiind ca transferul nu se poate realiza datorita faptului ca nu am mentionat nimic in dreptul casutei DESCRIERE .
Apelurile catre serviciul relatii cu clientii al BRD Groupe Societe General au continuat si in zilele urmatoare raspunsurile din partea operatorilor fiind diverse, ca si exemplu:
Adresa persoanei beneficiare nu este corecta, transferul trebuie anulat si refacut un nou transfer.
In data de 10 Septembrie 2018 in jurul orei 13:30 p.m. am contactat din nou serviciul de relatii cu clientii al BRD Groupe Societe General fiindu-mi comunicat faptul ca banii vor intra in decursul zilei iar daca sunt probleme sa revin cu un telefon dupa ora 16:00 p.m.
Tot in decursul zilei de 10 Septembrie 2018 in jurul orei 16:30 am contactat din nou serviciul relatii cu clientii al BRD Groupe Societe General dat fiind faptul ca transferul nu fusese efectuat.Raspunsul operatorului dupa un timp de asteptare de 22 minute a fost ca cererea mea a fost inaintata spre lamurire si ca voi primi un raspuns in urmatoarea zi,dupa care apelul a fost intrerupt.
Fiind o situatie foarte delicata am revenit cu un nou apel catre relatii cu clientii BRD Groupe Societe General dupa un timp de aproximativ 15 minute de asteptare am fost preluat de catre un operator care a lamurit situatia ce data deja de o buna perioada de timp.
Suma mentionata in aceasta tranzactie reprezentand acoperirea unei sume imprumutate in privat de la persoana respective.Neindeplinirea indatoririlor stipulate in contractual de imprumut a fost sanctionata cu dublulu sumei datorate.
Tin sa precizez ca la momentul actual lucrez sub contract de munca in strainatate iar demersul in legatura cu situatia prezentata mi-a creat prejudiciu la locul de munca.
Prin urmare solicit daune materiale si morale in cuantum de 10.000 USD.
Va rog sa luati la cunostinta ca toate convorbirile au fost inregistrate cu consimtamantul ambelor parti si contractual de imprumut mai sus mentionat poate fi dovedit in instanta.
Precizez ca nici in momentul redactari acestei sezisari banii nu erau transferati in contul curent al persoanei fizice avand contul curent in ING Bank.

Cu speranta rezolvarii pe cale amiabila,astept o solutionare scrisa din partea Banci.