Va multumesc inca o data pentru ajutorul dat in aceasta problema.
Am discutat deja cu prestatorul de servicii, anuntandu-l despre faptul ca pana Miercuri (sapt. 28) sa execute obligatiile contractuale, alminteri doresc rezilierea contractului.
O sa astept acum sa vad care va fi reactia lui si daca va duce la indeplinire obligatiile contractuale. Daca nu, o sa contactez un avocat pentru redactarea acelei scrisori in vederea rezilierii contractului.
Va multumesc mult amandorura, pentru promtitudinea in a-mi rapunde.
Exista doua chestiuni pe care vreau sa le mentionez:
1. Contractul nu precizeaza nimic despre daune iar eu doresc doar sa-mi recuperez avansul platit.
2. Somatia trebuie facuta in scris de catre un avocat? sau e suficient ca eu sa-i transmit verbal? ceea ce nu cred ca ar fi o proba in instanta, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste atributiunile nici in cele 7-15 zile.
Subiectul meu se refera la rezilierea unui contract intre o persoana fizica si o societate prestatoare de servicii (livrare si montare de geamuri termopan) care nu si-a indeplinit sarcinile in termenii stabiliti in contract.
1. nu a livrat la timp marfa (ma tot amana pana invocand tot felul de minciuni)
2. a livrat o parte din marfa gresind culoarea aleasa de mine
3. a livrat o piesa gresita din punct de vedere constructiv, pentru care insa a facut retur, urmand sa o livreze ulterior la parametrii stabiliti in contract.
Va rog sa ma ajutati prin a-mi spune care ar fi pasii de urmat spre rezilierea acestui contract si recuperearea sumei (platita integral).