Nu vreau alt produs. Nu vreau vreun alt beneficiu. Vreau produsul comandat de mine si platit. Atat.
Am primit un produs defect. Defectul este vizibil de pe luna ca sa zic asa. Si nu poate fi reparat. Le-am semnalat in scris situatia insotit de dovezi.
Nu am dat nume vanzator si produs, pentru ca este vorba de o companie mare. Companie care, am aflat ulterior, a mai facut lucruri de genul (sau chiar mai grave) si altor clienti.
Din pacate, inteleg ca nu exista nici o actiune care poate fi luata impotriva lor…
Multumesc pentru sfaturi!
gi-jane2 a scris:
Cand nu poate fi reparat, cum este cazul acum, trebuie inlocuit.
Ce spuneti dvs inseamna sa il trimiteti sa constate ca e defect, ca nu mai poate fi reparat si asta dureaza 2 saptamani.
Si e vb de inlocuit sau banii inapoi.
Cert e ca nu ii puteti obliga sa va dea alt produs si asta acum.