avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Activitate Bianca-Alexe

Activitate Bianca-Alexe

Multumesc mult! Am facut returul si acum astept rambursarea.

Livius Laslau a scris:

Buna seara,
Legea 449/2003 nu mai este valabilă din 2021. A fost înlocuită cu OG 140/2021. Va recomand să citiți art. 11. Sfatul meu este sa vă luați banii înapoi, nu aveți nici o șansă să obțineți altceva.
Succes și numai de bine!

Nu vreau alt produs. Nu vreau vreun alt beneficiu. Vreau produsul comandat de mine si platit. Atat.
Am primit un produs defect. Defectul este vizibil de pe luna ca sa zic asa. Si nu poate fi reparat. Le-am semnalat in scris situatia insotit de dovezi.
Nu am dat nume vanzator si produs, pentru ca este vorba de o companie mare. Companie care, am aflat ulterior, a mai facut lucruri de genul (sau chiar mai grave) si altor clienti.
Din pacate, inteleg ca nu exista nici o actiune care poate fi luata impotriva lor…

Multumesc pentru sfaturi!

gi-jane2 a scris:

Cand nu poate fi reparat, cum este cazul acum, trebuie inlocuit.



Ce spuneti dvs inseamna sa il trimiteti sa constate ca e defect, ca nu mai poate fi reparat si asta dureaza 2 saptamani.
Si e vb de inlocuit sau banii inapoi.
Cert e ca nu ii puteti obliga sa va dea alt produs si asta acum.

Am intrebat aici tocmai pentru a ma sfatui daca exista o cale de actiune. Stiam ca in conformitate cu legea 449/2003 vanzatorul are obligatia sa inlocuiasca sau sa repare produsul defect. Cand nu poate fi reparat, cum este cazul acum, trebuie inlocuit.

Returul e un mare inconvenient pentru ca banii mei sunt blocati la vanzator, iar eu nu am produsul necesar. El nu “accepta” returul, ci ma “obliga” sa urmez procedura de retur.

gi-jane2 a scris:

Pt ce sa sesizeze mai exact?

Nu puteti obliga vanzatorul sa va inlocuiasca produsul.
Accepta returul, deci, totul legal si corect.

Buna seara!

Am nevoie de un sfat.
Am achizitionat si achitat online un produs. Livrarea sa a fost efectuata 3-4zile mai tarziu. Produsul livrat are un defect major, fiind inutilizabil. Am solicitat vanzatorului inlocuirea produsului defect.
Vanzatorul refuza inlocuirea, motivand ca politica sa nu include schimbul de produse. Vanzatorul doreste sa returnez produsul, urmand ca in 14 zile sa imi fie returnati banii.
Solutia aceasta nu este acceptabila pentru mine. Produsul imi este necesar, iar in acest moment nu mai am nici timpul, nici banii necesari pentru a achizitiona un alt produs similar. Mentionez ca banii mei sunt blocati la vanzator pana la finalizarea returului.
Cum ar trebui sa procedez? Exista vreo posibilitate de a-l trage la raspundere pe vanzator pentru inconvenientul creat? Il pot cumva determina sa inlocuiasca produsul defect (in locul returului si rambursarii)?
Va multumesc!