avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 982 soluții astăzi
Forum Activitate gigel.popescu

Activitate gigel.popescu

Denuntare calomnioasa - ce presupune. Sa fac o plangere la politie?
Pai castile au fost luate cu acordul ei (reprezentand garantie la banii ce ii am de recuperat).
Este ilegal sa primesc garantie anumite bunuri pana cand imi recuperez datoria? Eu nu cred ca ii da cineva act medical cum ca a fost lovita atat timp cat ea este perfect sanatoasa, dar prin absurd pot contesta si cere o noua examinare?
Sunt student si alaltaieri mi s-a intamplat ceva grav. Un coleg de-al meu are sa imi dea o suma de bani inca de anul trecut din toamna. Pana in prezent el nu a binevoit sa imi dea banii desi l-am anuntat in repetate randuri. In cele din urma m-am dus la el si am batut la usa. Mi-a deschis prietena lui si am intrat in apartament cu voia ei. Am intrebat-o de colegul meu si mi-a spus ca nu il pot gasi, ca oricum nu mai vad banii plus multe altele. Eu i-am cerut sa imi dea ceva prin care sa imi garanteze faptul ca imi voi recupera banii. In cele din urma, eu i-am zis ca ii iau handsfree-ul pana cand ma cauta colegul. Cu acordul ei, am luat castile si am plecat, iar la iesirea din apartament ea a zis ca suna la politie (eu nu am crezut ca e nebuna sa faca asa ceva si am plecat fara sa o mai bag in seama). Dupa cateva ore, eu aflu de la un prieten ce sta cu ei in apartament ca prietena lui a sunat la salvare si la politie. Cei de la salvare i-au zis ca nu are nimic, dar prietena colegului meu a tinut neaparat sa mearga cu salvarea. Ulterior a anuntat si politia si au spus ca am intrat fortat peste ea, ca a luat bataie de la mine si ca i-am furat handsfree-ul. La inceput am crezut ca e o gluma, dar acum ca m-au sunat cei de la sectia de politie si ma cam ingrijorez.