La școala noastră funcția de director adjunct a fost ocupat prin concurs în anul 2016. În acest an școlar 2018-2019 efectivele de elevi au scazut sub 300, și conform HOTĂRÂRII nr. 598 din 2 august 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea salariilor de bază pentru funcțiile didactice de conducere de director și director adjunct din învățământul preuniversitar de stat, precum și pentru stabilirea categoriilor de unități de învățământ preuniversitar de stat în care se normează funcțiile de conducere didactice auxiliare de contabil-șef și secretar-șef, cu nivel de studii S/M, și nivelul salariilor de bază aferente acestora, nu mai există în grila de salarizare această funcție. Contractul de management a fost încheiat pe 4 ani, care nu conține nicio prevedere pentru situația ivită. Menționez, că rețeaua școlară nu s-a schimbat (doar asta ar fi singurul articol la care ar înceta, celelalte țin de persoana care ocupă funcția). Întrebarea este: poate fi demis de către angajator, pe simplul motiv că această funcție nu se mai regăsește în noua grilă a salarizării pentru unitățile de învățămțnt sub 300 de elevi?