atunci eu cum transmit D112, pentru ca daca completez datele din contract am eroare si nu mi se genereaza pdf. la luna ianuarie trebuie sa existe ore conform CIM in conditiile in care nu exista nici o zi lucratoare.
E: asigurat (8) [idAsig = 16] sectiune asiguratA (1)
Ore lucrate efectiv in luna = 0 si Ore suspendate in luna = 0
eroare regula: S20.2: A_6 si A_7 nu pot fi simultan 0 daca asigSO = 1 si asigurat.A_1 = 1 sau 3
E: asigurat (8) [idAsig = 16] sectiune asiguratA (1)
Ore lucrate efectiv in luna = 0 si Baza Contributie Individuala SOMAJ > 0
eroare regula: S22.1: A_6 = 0 si A_9 trebuie sa fie simultan 0 sau > 0 daca asigSO = 1 si asigurat.A_1 = 1 sau 3
A: asigurat (8) [idAsig = 16] sectiune asiguratA (1)
Nu exista zile lucrate in conditii de munca normale si exista sume
atentionare regula: V69: daca A_8 = 0 atunci A_13 (100) = 0 si A_20 (100) = 0
2 zile (31.12 - 02.01.2016)
la decembrie omul trebuie sa lucreze 8 ore si in ianuarie 8 ore, apoi inceteaza contractul. In decembrie ziua de 31.12 este lucratoare, dar in ianuarie nu este prinsa in contract nici o zi lucratoare. Eu cred ca este o problema la intocmirea contractului si de aceea imi apare aceasta eroare in D112.
inseamna ca daca contractul de munca incepe pe 31.12.2015 si se incheie la data de 02.01.2016 (prima zi in care inceteaza dependenta salariatului de angajator), este precizat in contract ca salariatul va munci in total 16 ore impartite astfel: 8 ore la decembrie si 8 ore la ianuarie, dar in luna ianuarie contractul se incheie inainte de prima zi lucratoare, adica ultima zi lucrata este pe 1 ianuarie, si practic nu am in contractul de munca prinsa nici o zi lucratoare la luna ianuarie, este gresit intocmit contractul ? precizez ca este vorba de un restaurant in care se lucreaza inclusiv in zilele nelucratoare.
Daca declar data de 01.01.2016 am eroare in D112, nu mi se genereaza pdf si nu pot transmite declaratia. Cum procedez in acest caz??
Spuneti-mi va rog si un alt lucru: este posibil ca sa am ore lucrate in luna fara sa am in contract prinsa nici macar o zi lucratoare? Deoarece in acest fel este intocmit contractul de munca.
In D112 se declara ca si data de incetare ultima zi cu pontaj, in cazul de fata trebuie sa declar 01.01.2016. Daca declar aceasta data, am erori in D112. Am facut incercari si eroarea dispare daca declar data de 04.01.2016. Contractul de munca este intocmit doar pentru perioada de 31.12.2015 - 01.01.2016, data incetare CIM=02.01.2016.
Buna ziua, cum procedez in urmatoarea situatie: ultima zi lucrata 01.01.2016 8 ore, data de incetare 02.01.2016. Decizia de incetare a fost facuta in 31.12.2015, revisalul a fost intocmit si trimis pe 31.12.2015. Ce drepturi salariale trebuie sa ii platesc salariatului si ce data de incetare trebuie sa declar in declaratia 112?