avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1123 soluții astăzi
Forum Activitate StMadalin

Activitate StMadalin

Bună ziua!
Am cumpărat o canapea cu certificat de garanție 24 de luni, dupa o perioada buretele s-a tasat și se simte cadrul de lemn sub ea, materialul s-a încrețit, au ieșit capsele cu care este prins materialul pe dedesupt și mânerul confecționat din lemn subțire gol s-a spart când m-am sprijinit să mă ridic din ea cu cotul.
Am făcut sesizare la firma, au venit să facă constatarea și au spus că pot să înlocuiască doar buretele, restul de probleme au spus ca le rezolvă doar cu bani.
Fiindcă i-au luat tare si necunoscând legea părinți mei au acceptat varianta lor.
De o luna si jumătatea mama suna la ei odată la 2,3 zile si mereu îi spun: “ o să venim mâine să luam canapeaua să schimbam buretele”. Eu am impresia ca vor să facă așa pana când se plictiseste clientul să mai sune si renunță.
Daca puteți să mă îndrumați cum să rezolv problema legal si care sunt drepturile mele, nu vreau să cer ce nu mi se cuvine dar produsul a fost făcut in “ bătaie de joc”.
Mulțumesc anticipat!