avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 570 soluții astăzi
Forum Activitate yellowcian

Activitate yellowcian

Multumesc pentru raspuns! La inspectoratul scolar am depus plangere si am atasat si copie dupa plangerea penala. Apoi am fost in audienta unde am primit de inteles ca nu se poate face nimic dar inca nu am raspunsul oficial. O sa revin cu evolutia cazului.
Buna ziua, va solicit un sfat referitor la un eveniment pe care il reltez pe scurt:
La liceu, la ora de mate, elevii sunt obligati de profesor sa stea cu caietul de elev pe masa. Sunt amenintati ca vor primi nota 1 daca le va lipsi. Fiul meu pierde carnetul si primste un 1 la ora urmtoare. Pana la eliberarea noului carnet este nevoit sa lipseasca la 4 ore mate pentru a evita sa primeasca si alti de 1. Cand a primit noul carnet a primt la prima ora alt 1 pentru ca nu erau note trecute in el. In acest moment intervin si solicit directorului si profesorului o discutie intr-o pauza, si imi exprim revolta pentru intamplare. Am participat 4 persoane: directorul, profesorul, elevul, si eu parintele. Discutia este chiar de la inceput transformata de profesor in cearta. Fara a folosi cuvinte triviale, foloseste cuvinte si expresii jignitoare. Ridica tonul pana la tipat. Ma ameninta cu bataia (picioare in fund) repetat. Se considera superior datorita studiilor lui (este activ profesional cu lucrari de specialitate). Recunoaste acordarea notelor de 1 si motivul. Precizeaza ca nu a examinat elevul la acordarea notelor. Ameninta ca maine va mai acorda un 1 in cazul (cel mai probabil) ca nu va avea note trecute in carnet. Directorul nu poate tempera profesorul dar isi exprima dezacordul pentru aceste fapte. "discutia" se incheie. Directorul trece notele in carnet pentru a atenua conflictul. Profesorul, a 2-a zi, acorda un 3 si un 4 elevului examinandu-l din materia predata in lipsa lui (vezi ma sus). Urmatoarea zi am depus contestatie pentru note in liceu, plangere penala la parchetul de pe langa jude