avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 585 soluții astăzi
Forum Activitate radub28

Activitate radub28

Am cumparat un telefon LG in mai 2017 prin eMag Marketplace, de la Quickmobile, iar acum telefonul se afla in service. Cei de la service mi-au trimis un mail ca nu apare factura in colet, am cautat-o dar nu am gasit-o. Am incercat sa iau legatura cu Quickmobile, dar acestia au zis ca nu mai au facturile sau datele de la comenzi si sa contactez firma lor de contabilitate Turbotax. I-am contactat pe acestia si mi-au zis ca daca doresc ca ei sa caute factura in arhiva, imi percep o taxa de 50 de lei, ceea ce nu mi se pare normal, avand telefonul inca in garantie.

In legatura cu eMag, i-am contactat deoarece comanda nu-mi apare in sectiunea 'comenzi', dar acestia mi-au zis ca nu pot sa ma ajute mai mult decat sa faca o cerere la Quickmobile pentru reemitere factura. De atunci nu reusesc sa contactez Quickmobile, le-am trimis mail si le-am explicat situatia, si nu am primit nici o factura pe mail sau alt raspuns.

Ce as putea sa fac? Telefonul sta in service deja de o saptamana.