Buna ziua,
Multumesc pentru raspuns, insa tot nu imi este clar.
1. Taxa Reclama si Publicitate
ART. 478 - Taxa pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate
(1) Orice persoană care utilizează un panou, un afișaj sau o structură de afișaj pentru reclamă și publicitate, cu excepția celei care intră sub incidența art. 477, datorează plata taxei anuale prevăzute în prezentul articol către bugetul local al comunei, al orașului sau al municipiului, după caz, în raza căreia/căruia este amplasat panoul, afișajul sau structura de afișaj respectivă. La nivelul municipiului București, această taxă revine bugetului local al sectorului în raza căruia este amplasat panoul, afișajul sau structura de afișaj respectivă.
Eu nu utilizez niciun fel de panou, afisaj sau strucutra pentru publicitate.
2. Taxa Autorizatie Functionare
ART. 475 - Taxa pentru eliberarea autorizațiilor pentru desfășurarea unor activități
(1) Taxa pentru eliberarea autorizațiilor sanitare de funcționare se stabilește de consiliul local și este de până la 20 lei, inclusiv. Norme metodologice
Iar la norme metodologice:
146. Pentru aplicarea art. 475 alin. (1) din Codul fiscal, taxa pentru eliberarea autorizațiilor sanitare de funcționare are în vedere următoarele reguli:
a) taxa se referă la autorizațiile sanitare de funcționare eliberate de direcțiile de sănătate publică teritoriale în temeiul Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările ulterioare;
De ce as avea nevoie de autorizatie sanitara daca eu am cod CAEN 6202 si nu desfasor activatati la sediu?
3. Taxa Salubrizare
Chiar daca la mine este specificat clar pe Certificatul Constatator de la Registrul Comertului:
"Activitati care se desfasoara la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii. "
Tot trebuie sa platesc salubrizare si autorizatia de functionare?
Multumesc anticipat si scuze daca poate nu imi e ceva clar si insist.