avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 987 soluții astăzi
Forum Activitate mihai2583

Activitate mihai2583

Răspuns la discuția Nelamuriri privind apometrele
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Foarte corect și complet răspunsul dumneavoastră! Din păcate există foarte mulți locatari dar și administratori sau președinți care nu înțeleg termenii de eficiență, echitate, reglementare și nu înțeleg că trebuie să existe un sistem unitar pentru a economisi timp și pentru a avea costuri mai reduse. Iar cei care nu prea au trecut pe la școală intră în domeniul fantasticului și spun că aceste aparate emană radiații puternice.

Adriantot a scris:

@dianaghita,
Hotararea de a monta apometre cu citire prin radio nu a luat-o administratorul ci proprietarii in adunarea generala. Hotararea odata luata statutar este obligatorie pentru toti proprietarii cgiar si pentru cei care au fost impotriva sau nu au participat la luarea hotararii. O hotararea a adunarii generale poate fi contestata in instanta conform legii 230/2007.

Faptul ca s-a hotarat montarea acestor apometre este in beneficiul tuturor. Proprietarii nu vor mai fi deranjati luna de luna cu citirea de catre adminstrator. apometrele se citesc prin radio toate in aceeasi zi cu citirea facuta de furnizor, eliminandu-se astfel diferentele de apa datorate decalajelor de citire. Nu o sa mai aveti de ce sa fiti nemultumit ca vi s-a pus la plata 11 m.c. apa calda si 8 de apa rece pentru ca o sa vi se puna la plata atat cat se va citi clar odata cu toate celelalte apometre din bloc.

Asa cum s-a spus mai sus, proprietarul este obligat sa depuna la asociatie copia actelor de proprietate atunci cand cumpara locuinta. Apoi orice persoana locuieste in apartament mai mult de 15 zile trebuie trecut la plata cheltuielilor pe numar de persoane iar datele tuturor persoanelor din apartamente trebuiesc consemnate, pe baza actelor de identitate, in cartea de imobil ce se tine la asociatie in colaborare cu organele de politie.

Daca vreti sa discutati cu cei din conducerea asociatiei, sa cereti explicatii asupra listelor de plata...., trebuie sa faceti demonstratia ca sunteti proprietar, chirias sau imputernicit al proprieatrului. Dovada o faceti cu acte, asa ca trebuie sa prezentati asemenea acte la asociatie. Altfel vine orice cetatean la asociatie si vrea sa i se dea explicatii despre apartamentul x sau y. Nu este nimeni obligat sa raspunda necunoscutilor, ba dimpotriva, chiar nu este voie ca administratorul sau presedintele sa dea datele ori sa discute situatia unui apartament cu oricine intreaba.