Buna seara. Va multumesc mult pentru raspuns. Doresc sa iau legatura cu dvs in cursul saptamanii viitoare si sa stabilim, de comun acord, o intrevedre. O seara linistita va doresc.
Buna seara. Da, Techem a facut citirea contoarelor si asa am observat ca am unitati inregistrate ca si consum pe fiecare calorifer, respectiv bucatarie, dormitor si camera de zi, in conditiile in care afisajul repartitoarelor este 0(zero). Am anuntat administratorul si presedintele asociatiei de proprietari, au intrat in ap si au constatat cele spuse de catre mine. Au spus ca ei nu au ce face, sa ma descurc singura, deoarece contractul cu Techem este individual. Multumesc.
Buna seara. Va multumesc pt raspuns. Am facut notificare prin posta cu confirmare de primire si prin mail anul trecut pt o situatie identica , diferea doar suma. Nici pana astazi nu am primit nici un raspuns. Am solicitat deplasarea, contra cost, a unui reprezentant Techem insa am fost ignorata total. Anul trecut am hotarat sa platesc cota mea parte la intretinere(inclusiv suma de 120lei caldura citita de Techem) desi repartitoarele erau, ca acum, pe 0 sperand sa fie o eroare si sa nu se mai repete. Acum ma aflu in aceeasi situatie ca anul trecut si cred ca singura solutie va fi sa merg in instanta. Adica timp pierdut, nervi si multi bani. Pot face o plangere la Politie pentru ca ei sa faca investigatii si sa rezolve problema? Multumesc.
Buna ziua. Am primit factura din partea Techem la incalzirea pe luna noiembrie 2018 in valoare de 300lei in conditiile in care repartitoarele din apartament sunt pe consum 0 de 5 ani. In acesti 5 ani nu a locuit nimeni in imobil iar pe repartitoare nu s-a inregistrat nici un consum. Repartitoarele sunt pe 0. Ce sa fac sa reziliez contractul cu Techem si cum voi plati caldura la pausal(desi nu folosesc caci nu stau acolo)daca vecinii mei vor avea repartitoare? Va multumesc anticipat pt raspuns