avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 576 soluții astăzi
Forum Activitate Roberta S

Activitate Roberta S

Am luat un telefon la abonament de la Arsis Vodafone pe 01.02.2019,a doua zi l-am dus inapoi fiind foarte dezamagita de telefon.I-am spus ca nu are luminozitatea,contrastul la nivelul la care ar trebui sa fie ca pozele sunt de calitate proasta si noaptea si ziua mai ales cele facute afara iar angajatul mi-a zis ca telefonul e extraordinar si ca nu poate sa mi-l primeasca.Am sunat la Relatii clienti Vodafone si mi-au zis ca ramane la latitudinea managerului de magazin daca imi accepta returnarea telefonului sau nu.Angajatul magazinului a zis ca el nu poate face nimic iar managerul lipseste cateva zile.I-a trimis mesaj managerului,i-a telefonat dar acesta nu a raspuns.Spune ca poate sa anuleze un abonament pe loc dar nu si cand e vorba de un telefon.In contract sunt clauze abuzive de gen sa le dau "juste despagubiri" adica 300 de euro.Desi contractul e facut intre Vodafone si mine cei de la Vodafone spun ca magazinul Arsis hotaraste nu ei.Eu sunt din Bucuresti dar cineva din Iasi mi-a zis ca in contractul ei scrie la art.6 ca in 14 zile poate renunta la telefon luat la abonament fara explicatii.Doamna mi-a trimis poze cu paragraful din contract.De ce eu am alte clauze in contract de parca nu am trai in aceeasi tara.Mentionez ca eu sunt client Vodafone de 17 ani si am in total 8 ani de abonament la ei avand la momentul actual inca doua abonamente.Consider ca trebuie sa imi accepte rezilierea contractului fara taxe fiindca telefonul e in stare perfecta si m-am dus a doua zi nu dupa 5 luni de folosinta.Sunt foarte nemultumita de telefon.Cand trebuie sa platesc serviciile Vodafone e beneficiar cand vreau rezilierea contractului Vodafone se dezice si lasa in seama celor de la Arsis care daca vor imi reziliaza contractul daca nu,nu.