avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 446 soluții astăzi
Forum Activitate creatoth

Activitate creatoth

Buna ziua!
As vrea sa cer ajutor de la dvs. fiindca am o situatie extrem de dificila, complicata si nu am gasit nimeni cine poate sa ma ajute. Vreau sa fiu cat mai bine pregatita.
Situatia este urmatoarea:
Am o intreprindere individuala. La sfarsitul anului trecut am comandat casa de marcat fiscal pentru acest i.i. pe care am primit luna trecuta.
Intre timp m-am razgandit, si as vrea sa infiintez un SRL.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
- Se poate cumva rezolva refiscalizarea acestei case de marcat de la acest I.I. la SRL?
- Daca da, cum se procedeaza pas la pas?
Mai jos scriu ce am aflat eu de la firma unde am cumparat casa de marcat(din pacate ei deocamdata nu au intilnit o situatie ca asta, deci nu au putut sa-mi raspunde la toate intrebarile mele)
1. Trebuie sa completez declaratia 4105 situatia aparatului de marcat electronic, dar din pacate nici asta nu am reusit. Nu stiu ce trebuie sa bifez, adica am idee, dar nu sunt sigur.
- Pentru AMEF identificate cu datele mai sus a aparut urmatoarea situatie:
o Schimbarea lucului de utilizarea AMEF – NU
o Furtul AMEF – NU
o Disparitia AMEF – NU
o Distrugerea AMEF – NU
o Instrainarea AMEF – DA
o Alte situatii... – NU
Daca bifez instrainarea apar urmatoarele optiuni:
Date referitoare la instrainarea AMEF – aici nu stiu cine sau ce trebuie sa apare
Motiv?: inchiderea punctului de lucru, Lichidare, Dizolvare, Fuziune, Divizare, Altele
- Documente atasate (precizati ce ducumente ati inclus in arhiva electronica atasata....)
Care sunt documentele care trebuie atasate?
2. Dupa aceasta trebuie sa inapoiez (sa vand, sa facturez inapoi) casa de marcat firmei de unde am cumparat, ca sa poate refiscaliza pentru SRL-ul nou?
Multumesc anticipat pentru raspuns si ajutor!