avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1321 soluții astăzi
Forum Activitate Dr84u

Activitate Dr84u

Bună seara. Acum 2 ani mi-am portat numărul de telefon (abonament) din rețeaua t în alta. Azi am aflat de la mama că a venit acasă o notificare de la o firma de recuperare cf căreia datorez 80 și ceva lei. La momentul portarii mai aveam o luna pana la expirarea contractului. Știind că au fost probleme cu alți oameni, am sunat atunci, din iunie 2017, în mod repetat la firma t de telefonie pentru a solicita o factura pentru ultima plata. Timp de 6 luni. Toți operatorii cu care am discutat au susținut ca nu există nicio factura, ca nu am ce sa plătesc. Logic vorbind, ar fi trebuit să apară o factură, fizic sau în aplicație. Convorbirile au fost înregistrate (unii operatori mi-au închis telefonul în nas când au auzit că nu mă deranjează ca înregistrează convorbirea, pentru ca și eu înregistrez), am făcut screenshot-uri în aplicație cu "nimic de plată". Dar 6 luni după ce a fost portat numărul, eu i-am sunat constant sa îmi trimită factura. "Nu aveam nimic de plată" este răspunsul primit de fiecare dată. Chiar dacă le spuneam ca totuși ar trebui să mai fie. Același lucru s-a petrecut și cu mama, cu o excepție: a plătit, ulterior, 100 și ceva de lei. Mai avea 2 luni. Și ea a primit notificare de plata pentru 130 de lei. Nu am idee cum sa rezolv problema. E suma infima, dar sunt atât de furioasa pentru ca nu ne-au trimis facturi, ne-au mințit ca nu există facturi, ca acum sa ne trezim cu notificare de executare silita. Nu sunt singura persoana care are probleme cu ei. Vreau un sfat, va rog, pentru ca tot ce au făcut ei pare un abuz, înșelăciune, orice, numai nu comportament corect. Vă mulțumesc pentru răbdare.