Detin actualmente 2 carduri Star BT - unul original Banca Transilvania, celalalt primit in urma fuziunii Bancpost cu BT ca urmare a faptului ca detineam cardul Wizz Bancpost, iar cele 2 banci au fuzionat. Cardul obtinut ca si echivalent pentru Wizz Bancpost sta acasa de cateva luni, nu e utilizat, insa BT mi-a spus sa il pastrez pana la finalul lui 2019, altfel imi pierd membership-ul Wizz Air.
Ei bine, am fost pe 23.03. la un automat BT sa imi platesc rata pe cardul Star BT de aprox 1000 lei si constat azi, cand am vrut sa efectuez o plata la un comerciant cu cardul Star, ca nu s-a putut, cu mesajul “nu onorati tranzactia”. Sun la banca, mi se spune ca desi am depus rata integrala pe 23.03. si desi am introdus cardul corect in automatul lor (corespund cifrele de pe card cu cele de pe chitanta emisa de automat), se pare ca am selectat un cont gresit (desi scria Star Forte in dreptul contului). Acela ar fi fost contul asociat cardului echivalent Wizz Bancpost. Nu a fost nicaieri clar ca e asa, doar undeva la mijlocul IBAN-ului scrie “CCBP” care e prescurtarea pentru Bancpost. Acum mi se cer penalizari pentru intarzierea platii, pentru ca nu am selectat contul corect.
Cum imi recomandati sa procedez? Protectia consumatorului, dat in judecata direct sau altceva? Chiar nu ma simt vinovat de faptul ca desi scria Star Forte in dreptul contului si desi am introdus cardul corect in automat si am platit rata integrala, am de platit penalizari. O sa renunt maine la colaborarea cu BT platind cash ce mai e de plata, insa nu vreau sa las lucrurile asa, ca mi se pare jaf ordinar pe fata.